Echt direct na de sex.... Mijn man was echt vreselijk verbaasd en merkte nog op dat ik wel heel raar klaarkwam... Nee schat, mijn vliezen zijn gebroken!!! Helaas vond de verloskundige het ook heel grappig, want het is opgeschreven in de bevallingsverslagen Heb later wat uit te leggen aan mijn dochtertje
bij de eerste op de bank, toen ik net heerlijk met een pot thee en een boek was gaan zitten. Bij de tweede op de wc, toen ik 's nachts wakker werd van de eerste wee en bij de derde zijn ze op bed door de vk gebroken, een wee later was de derde er!
bij daniel thuis op bed in mn slaap (ships, plas in mn broek was eerste gedachte...) bij lydia in het ziekenhuis toen ik 5cm had
Hier toen ik sliep in bed. Ik werd wakker om naar de wc te gaan en tijdens het omhoog komen in bed dacht ik shit telaat en spurte gauw naar de wc,onderweg kwam er nog meer in kleine plasjes. Na een plasje en de boel wat droogmaken met een beetje wc papier (wou toch gelijk gaan douchen) bedacht ik me ineens dat het wel vreemd was en ik wilde naar de douche wandelen maar in de gang bleven er steeds plasjes komen,toen ik bukte bij het kastje waar mijn maandverband in lag kwam er nog meer waar ik opmerkte dat het erg zoetig rook en toen ik zag dat het helder was werden mijn vermoedens wel steeds duidelijker. Heb maandverband ingedaan en de vk gebelt omdat ik altijd in de veronderstelling was dat het er met een plens in liters tegelijk uit zou komen vk bevestigde dat het vruchtwater was (was op 21-2-2007 en op 25-2-2007 is om 15:05 onze zoon geboren)
Thuis op het toilet, exact 1,5 uur nadat ik vanuit het ziekenhuis naar huis was gestuurd met 2 cm ontsluiting. Weeen waren totaal niet regelmatig en het was de vraag of het door zou zetten. Wel dus!
hahahahahaha..... krijg gelijk zo'n idee van zo'n condoom met van die nopjes voor me.. die even "geprikt" heeft.... de bevalling van onze oudste begon trouwens ook net na de sex... maar niet met gebroken vliezen.... nouja denk ook dat er daarom zoveel water in zit... op de ingang cq uitgang even door te spoelen...
alleen bij de laatste zijn mijn vliezen spontaan gebroken... ik sprong uit bed op omdat ik opeens het gevoel had dat ik moest plassen...en vond ik iets "kwallerigs" in mn broek... (zag er anders uit als slijmprop).. gelijk merkte ik dat het vocht bleef lopen... dan weer stopte... soms kreeg ik een harde buik (beginnende wee) en liep het daarna weer gelijk..... Achteraf bleek dat de vliezen niet onderin, maar bovenaan gescheurd waren... toen ik mocht persen kwam hij bijna met vliezen naar buiten... bij de oudste hebben ze de vliezen gebroken in het ziekenhuis met 4 cm... bij dochter in het ziekenhuis met 9cm...
Thuis op bed, met 8 cm ontsluiting heeft de vk ze gebroken. Niks van gevoeld, alleen dat het opeens heel erg warm en nat werd .
bij mijn eerste zoontje was ik op mijn werk , op het toilet ben inderdaad dus meteen op de grond gaan liggen ik moet wel zeggen dat hij veel te vroeg was dus heel onverwachts het hele ziekenhuis (st maartenskliniek nijmegen) waar ik toen werkte was in rep en roer ik was het onderwerp van de dag spinnekop
Terwijl ik op de bank lag en So You Think You Can Dance keek. Ik voelde een pijnlijke plop, riep keihard auw, en flats daar ging het. Mijn vriend schrok zich dood, die lag half te slapen Ben nog op de weegschaal gaan staan om te checken hoeveel liter ik was verloren
2x spontaan 1e bevalling: op het toilet (prachtige timing ) 2 bevalling: in bed maar kind zover ingedaald dat ik het niet gemerkt heb
Alle drie de keren thuis, de eerste keer boven aan de trap ( wilde net gaan plassen) dacht eerst dat in mijn broek pieste. De tweede en derde keer is de bevalling ook begonnen met het breken van de vliezen, maar gewoon in mijn (half)slaap in bed. Bij de eerste duurde het nog wel een paar uur voor de eerste wee kwam, bij nummer twee was dat na een half uur en bij de laatste binnen vijf minuten nadat de vliezen waren gebroken. Wel drie keer een lekker duidelijk teken dat het echt ging beginnen