Bij mij ging het in twee etappes haha. Ik was 35.6 weken zwanger en werd wakker. Toen ik mezelf omhoog duwde voelde ik ineens een klein straaltje weglopen. Op het toilet zag ik wat roseverlies. Ik was nog niet helemaal wakker ofzo en ben terug op bed gaan liggen. Had zoiets van nee dit kan niet. Toen ik me wilde omdraaien voelde ik weer een beetje weglopen. Toen toch maar de vk gebeld. Die kwam en rook heel charmant aan mijn broek Toen moest ik op mijn hand blazen, maar omdat er niks kwam dacht zij niet dat het vruchtwater was..toch twijfelde ze, omdat het wel zo rook. Op naar het ziekenhuis dan maar. Daar liep ik in de centrale hal en ineens werd heel mijn broek nat. Gelukkig was het een donkere broek
Hier beiden keren 's morgens in mijn bed onder de morgen. Ben benieuwd of het de 3e keer ook gebeurd.
Bij de eerste braken mijn vliezen in een winkel en moest daarna nog een uur in de auto om thuis te komen bij de tweede in bed.
Hier thuis op de bank, dacht dat ik moest plassen, maar kon het niet ophouden. En het waren steeds kleine beetjes. Kwam net uit het ZH van controle, kon ik weer terug. Uiteindelijk 2 dagen met gebroken vliezen gelopen, en kijken of de bevalling vanzelf kwam, maar de gup zat volgens mij veel te lekker en toen ingeleid.
Thuis in bed, midden in de nacht om 4 uur. Gelukkig geen plens maar kleine beetjes dus hoefde mijn bed niet te verschonen erna hihi.
1e thuis op kraambed 2e in het ziekenhuis 3e thuis op bed in me slaap haha....gelukkig in bed niet nat geworden maar toen ik opstond was het plonssssssss.......
Mijn water brak onder de douche... Was heel de nacht al in de weer en dacht ik ga douchen als het dan stopt is het loos alarm en als het door zet is het het echte werk. Op het moment dat ik dacht ik ben er helemaal klaar mee ik wil er onderuit voelde ik een knapje en plons daar ging het. Dus ik helemaal hyper in de vroege morgen op mijn eigen verjaardag....
"s Nachts toen ik na een plasje weer terug in bed was gaan liggen. Gelukkig geen hele plens maar kleine scheutjes.
In bed om half 3 na een onrustige nacht...ineens patsssjjj, ik sprong meteen uit bed schrok er van en het stroomde er met golven uit. Het bleef maar lopen, had daar geen idee van. Dacht echt dat het met beetjes zou komen. Snel naar toilet en de rest van de nacht met een dikke handdoek tussen mn benen gelegen/gelopen
Thuis, op het bed.. Door de VK. En ik had toen 8 cm ontsluiting en het was het laatste zetje zodat ik kon gaan persen. Maar toen bleek dus dat ze erin gepoept had, dus hoppa nog ff naar het ziekenhuis met zoveel ontsluiting en sloten vruchtwater met poep tussen je benen............ Mijn ergste autorit ooit!!!
Thuis in de keuken. Was een emmer water aan het pakken, om te gaan dweilen (irronie ) Was echt FLOTS, nou was wel duidelijk hoor. Was precies 41 weken. Onze dochter is 23 uur later geboren. Na heel lang weeen en persweeen, is ze uiteindelijk in 8 minuten geboren via een spoedkeizersnee.
Bij de eerste op de bank, moest niezen en knap! Bij nummer 2 in bed, hoorde een knal in mijn buik, liep naar het toilet en daar kwam een plas.... Bij beide kindjes voordat er weeen waren (terwijl het maar 1 op de 10 voorkomt zeggen ze)
's Ochtends om 6 uur een scheurtje in het vruchtwater toen ik wakker werd. Toen in het ziekenhuis de schedel electrode aangebracht werd ( Meconiumhoudend vruchtwater dus moest ingeleid worden ) brak echt alles en konden we gaa dweilen. Ik had extreem veel vruchtwater en als dit thuis was gebeurd hadden we nieuw vloerbedekking + plafond kunnen doen.
1e op bed tijdens de bevalling (bij 10 cm. ontsluiting, handmatig), 2e op de wc in de geboortekliniek, ook met 10 cm. ontsluiting. Blijkbaar heb ik sterke vliezen
's Nachts in bed. dacht dat ik moest plassen. Onderweg na de wc bleek het vruchtwater te zijn. 5 uur later is mijn zoontje geboren.
ik ben wel echt het voorbeeld van wat je niet zou willen, bij de 2e dan haha: 2e x Midden in een schoenenwinkel! en 1e x thuis in bed hier ook bij bijde kindjes eerst vliezen gebroken zonder weeën