Nog steeds heel raar... maar ik kan het me niet herinneren. Ik weet het gewoon niet! Ik moest naar het ziekenhuis, kreeg een inleiding en ik heb nooit door gehad dat het erg nat was of dat het steeds een beetje was... ik heb wel veel geplast, dus wellicht daar....
hier ook in bed , bij de jongste en bij de oudste over de schoenen van de vk heen in het ziekenhuis toen ze trouwens thuis braken gaf ik eerst mn vriend nog de schuld dat ie in bed geplast had haha maar zijn stukkie was droog dus toen dacht ik dat ik incontinent geworden wwas , wou opstaan en toen lag ook de slaapkamervloer vol water nu ben ik best wel n beetje bang dat ze op n gekke plek breken in de supermarkt bijvoorbeeld of op school bij mn zoon haha
Bij de oudste in bed denk ik, of op de wc. Ik hoorde of voelde niks, maar ik bleef maar plassen op de wc. Dat was voordat de weeen begonnen waren. Het waren hele kleine beetjes. Bij de jongste heeft de gyn het gedaan, vlak voordat ik aan het infuus werd gelegd. Was dus gelukkig in een zkh bed, weet niet of het heel veel was eigenlijk, werd meteen verschoond.
Ziekenhuis.. nog half stoned van de pethadine! Had maar ff op belletje gedrukt en heb mij 100x verontschuldigd.. die zuster werd er ook echt chagrijnig van dat mijn vruchtwater brak en ze moest boenen.. Achteraf gezien natuurlijk onzin, ik lig daar immers om te bevallen.. Het was ineens...woeeeeeeeeeeeeeeessssssh... tsunami!
Mijn vliezen zijn beide keren in het ZH gebroken. Ik hoop zo dat ze nu eens spontaan breken als ik nog thuis ben. Ontzettend suf, ik weet het, maar lijkt me zo tof om mee te maken. dat je je bed uit stapt en het dan gebeurd. Zal wel weer niet zoveel geluk hebben denk ik
mijn vliezen braken thuis terwijl ik rustig in de stoel zat dus ik zei tegen mijn vriend oh jee, meteen maar naar de wc gelopen heb ik toch maar even vermeld dat volgens mij mijn vliezen gebroken waren. verloor gelukkig steeds een beetje
Had al eerder geantwoord, maar ondertussen is ons tweede mannetje geboren. Ook nu weer zijn ze door de vk gebroken tijdens de bevalling. Heb schijnbaar erg sterke vliezen want ze kwam er weer niet doorheen. Moest drie keer prikken
Bij de eerste in het ziekenhuis (tijdens inleiding) was toen 40+1 en bij de tweede thuis op de wc. (39.6) ben toen ook met 40+1 ingeleid omdat de weeen niet kwamen.
Ik heb er niets van gevoelt,waarschijnlijk omdat ze snachts al gebroken waren. Pas toen ik naar de wc was geweest en er opnieuw iets liep (dacht he gadver sta gewoon ff in mijn broek te piesen terwijl ik net nog geen 5 seconden van de wc af ben...)