Thuis, toen ik wilde gaan zitten. Er liep in 1 keer een plasje langs mijn benen, ik schrok me rot. Ik riep nog tegen mijn man: Maar ik doe niks. Ik voelde niks knappen of zo, vandaag verder al de hele dag af en toe wat druppels vruchtwater
In het zh bed, precies nadat ze voor de tweede keer gel ingebracht had. Ik zeg, ik lek volgens mij. Zij zegt: 'Da's gewoon de gel hoor' Ik: Nou volgens mij niet hoor. En ze loopt zo weg. Dus ik zeg tegen mijn man, let maar op, wedden dat het mijn vliezen waren, en ik sta op van het bed en heb een heel mooi zwembad gemaakt!
Bij de 1ste op het toilet... Gelukkig want was als de dood dat het in me bed zou gebeuren Bij de 2de zijn mijn vliezen gebroken door de verloskundige in het ziekenhuis met 10cm ontsluiting en 2minuten later me moppie in me armen
In bed. Ik was 4 dagen over tijd,dus ik nam het er goed van en sliep goed uit.Het was half 12 toen ik wakker werd,ik wil omhoog gaan ik voel plop.. dacht ook eerst dat ik in bed had geplast hihi. Volgende ochtend rond 6 uur is de kleine man geboren!
in het zh bed....mn vliezen waren eerder al gescheurd, thuis toen ik opstond, paar druppels op de grond... en toen lag ik aan de ctg en braken ze ineens in bed, mygoddd wat een plons
thuis op de bank een scheurtje in me vliezen toen ze echt braken had ik 9cm ontsl bij de vk in de auto !!
In m'n bed. Was net alsof je een boterhamzakje laat ontploffen tussen je handen, zo klonk het Snel naar de wc met een handdoek tussen m'n benen Een half uur later had ik weeen...
Hier een half uur nadat ik wakker werd met lichte krampen. 2x scheutjes vruchtwater, 2,5u later nog een plens en tijdens de bevalling nog flink wat.
1e keer op 's ochtends op bed, ik werd er wakker van. 2e keer in de auto, toen we voor de 2e keer die dag op weg waren naar het ziekenhuis.
Toen we film zaten te kijken op de bank, voelde ik 'knap' en begon er wat te lopen alsof ik in mijn broek plastte.. Dat was dus mijn vruchtwater
Bij mij kon de kleine blijkbaar in ene niet meer wachten en braken dus mijn vliezen net toen ik 3 stappen de crea-bea winkel in was gestapt op nog even enveloppen te kopen. Gelukkig gebeurde het daar, we kwamen net uit de binnenstad en daar had ik dus met geen fatsoen met de auto opgehaald kunnen worden. Ik was dus net de winkel binnen, mijn vriend was de auto parkeren en in ene plop en daar liep het... sta je dan met je benen bij elkaar om te proberen het tegen te houden (wat natuurlijk niet lukt hahah). Gevraagd of ik daar naar het toilet kon en op dat moment komt ook mijn vriend binnen en ziet gelijk al van hoe of wat Op het toilet daar de verloskundige gebeld aangezien er meconium in zat en ik dus niet wist of ik eerst naar huis mocht of gelijk naar zh. Dit werd dus naar huis toe. Ik had geluk dat ik net in de stad nog ff 2 broeken had gekocht, dus ff schone broek aan ( al had t weinig nut, t bleef lopen), naar huis toe, wachten op vk en daarna na het ziekenhuis. Al met al heeft het vanaf het breken van het vruchtwater totdat ze op mijn buik lag 6 uurtjes geduurd, dus allemaal super snel. We gaan van de week even naar de winkel toe om onze kleine meid te laten zien en ze een geboortekaartje te geven
Ik had net onze waterdichte molton er op gelegd die avond... Ik lag nog geen half uur in bed 03:30 uur toen ik naar mn nachtkastje bewoog om er een rennie in te schuiven, had zo last van maagzuur... En toen plop....... ik kon wel surfen in mn bed, wat een water! Overigens geen weeen, ik was 36+2 zwanger, naar het ziekenhuis gegaan, om 10:30 uur ingeleid en 12:51 uur dochter geboren en 12:57 uur zoon!
In bed of net naast m'n bed! Ik moest 's nachts naar het toilet (39+2) en merkte dat ik het toilet niet ging halen...ik dacht: ga ik nou serieus in die laatste hooguit drie weken incontinent worden. Schoon ondergoed aan en weer in bed gekropen. In bed gebeurde er niets, na 10 minuten had ik weer het gevoel dt ik naar het toilet moest en zodra ik op stond "plaste" ik weer in mijn broek. Na 4 keer dit ritueel besefte ik dat mijn urine normaal niet roze was . Had een scheur in m'n vliezen dus af en toe sijpelde er wat uit als ik ging staan. Uur later begonnen de weeën en 6 uur daarna was onze dochter er.
1 dag voor uitgerekende datum, braken mijn vliezen na het douchen tijdens het aankleden. Voelde opeens iets stromen beneden en wist gelijk dat mijn vruchtwater was gebroken. Ik gelijk de verloskundige bellen en toevallig had ik die dag een controle afspraak. Tijdens die afspraak geloofde ze me eerst niet omdat er telkens een klein beetje vruchtwater stroomde. Ze dacht dat het afscheiding was. Ik had ook helemaal geen weeën en daarom werd ik twee dagen later ingeleid.
in het ziekenhuis, door de verloskundige Toen kwam er maar een klein beetje uit. Bleek dat Thijmens hoofd als een soort kurk had gefungeerd, toen hij eruit was kwam een hele sloot vruchtwater mee. De gyn deinsde zelfs naar achter omdat ze er een beetje van schrok zei mijn vriend later (ik had niets door ). En ze had eerder al een halve catheter zak in haar schoenen gekregen omdat de zuster die had laten vallen... het was niet haar dag