1e keer gebeurde het in het ziekenhuis vlak voor het inleiden. de 2 keer lekte ik iets om acht uur savonds, toen ik het tegen mijn man zei kregen we onverwachts bezoek! en die nacht scheurde het wat verder en de volgende dag toen we onze dochter naar de oppas brachten braken de vliezen ineens helemaal. helaas kwam de bevalling neit op gang en heb ik in totaal bijna 3 dagen met gebroken vliezen gelopen....en is ons zoontje met een longinfectie geboren waardoor hij nog 8 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen...leuke kraamweek dus!!
Ik zat lekker op bed te forummen achter mijn laptop toen ik ineens een harde plop hoorde en vervolgens flink ging lekken..
Bij mij een raadsel... Toen de vk kwam waren ze iig al gebroken, maar niks van gemerkt! (waarschijnlijk op de wc denk ik...)
De eerste keer toen ik `s ochtends vroeg het gevoel kreeg naar de wc te moeten en ik net op tijd op de wc zat. De tweede keer idem dito, scheelde 1 uurtje. De derde keer toen ik een deken uit de la wilde trekken om even lekker mee op de bank te hangen.
Bij beiden in bed, bij mijn dochter een klein beetje, de plens kwam net naast het bed en daarna steeds kleine beetjes, dit was om 10.45, lag net wakker te worden en voelde een knapje. Bij mijn zoon werd ik wakker in een zeiknat bed, om 3.00 uur waren mijn vliezen gebroken en goed ook
Thuis op de overloop wilde juist de trap aflopen om naar mn werk te gaan. Daar ben ik dus niet meer gekomen
Thuis. Ik lag te slapen toen ik rond 23.00 uur wakker werd omdat ik moest plassen. Toen ik klaar was en weer naar bed sjokte, voelde ik van alles langs m'n benen lopen . Verschoond en weer naar de plee en daarna opnieuw hetzelfde liedje . Toen was het me wel duidelijk . (M'n zoontje is uiteindelijk pas na ruim 19 uur en dmv spoedkeizersnede geboren.)
Ik ben ZO bang dat dat net zal gebeuren bij vrienden op de gloedjenieuwe dure bank he.. Hier sleep ik dus ook matjes mee voor de laatste weken.. ga ik daar wel op zitten voor de zekerheid
misschien rare vraag maar stel dat het dus op de peperdure bank van ouders/vrienden/ wiedanook gebeurt, zou het dan gedekt zijn door je WA verzekering ?
ik was net me ex toen vriend naar zijn werk brengen. had hem weg gebracht en ging door naar mıjn moeder om 7 uur smorgens. deed de deur van me auto open. zette 1 bene op straat en het lıep zo me broek ın en heel veel ook. en op dat moment begon de buurman tegen me te praten. en ık de auto deur voor me houden want was echt heel erg opvallend ın me grıjze traınıngsbroek. het was trouwens me eerste en ık kwam bıj me ma bınnen en vroeg. dat ıs toch raar dat ık zomaar ın me broek plas. zouden dat soms me vlıezen kunnen zıjn ahahahaa.
bij mij hebben ze het gebroken toen ik persweeën kreeg...meneer zat toen nog steeds gezellig in zijn waterballon te zijn...hihi
1e: spontaan; druppelend toen ik wakker werd in bed, spletsj op de toilet daarna..... 2e spontaan; druppelend liggend op de bank en weer idem op de toilet daarna..... 3e in het ziekenhuis doorgeprikt; erg nat, geen pijn..... meest "prettig"; 2e, wist wat er ging komen!!
Net naast het bed. Ik zou een ruggenprik krijgen en iemand had me aangeraden om daarvoor nog even te gaan plassen, dan hoefde een katheter misschien niet. Dat had ik dus net gedaan en ik liep terug naar m'n bed, toen het echt met een plop en een enorme plons brak. Daarna weet ik niet meer zo goed of ik dan in m'n blote kont heb gelegen, geen idee... Ze hebben nog wel die ruggenprik gezet, dus ik hoop dat ik toen wat aan had
Op het toillet. Ik moest plassen, was klaar en het bleef maar stromen toen viel het kwartje, ow mijn vliezen zijn gebroken.
Bij mij was het toen ik net wakker begon te worden, dacht verlies een klein beetje urine, dus ik naar de wc. Een grote plas ik weer in bed en denk huh volgensmij klopt er iets niet. Ik naar de keuken lopen als het dan me vliezen waren kon ik het opvangen in een glas of iets dergelijks. Nou toen kwam er een grote plons uit. Ik mijn vriend roepen die schrok zich dood haha. hij de rommel opruimen ik naar de douche daar ook weer een lading en mijn vriend ondertussen de vk gebeld moest onder de douche vandaan en een verband indoen. Dus ik dat in de slaapkamer doen kwam er weer een lading, er was dus veel schoon te maken