in het ziekenhuis, werd ingeleid en zijn begonnen met het breken van de vliezen (en hartslagdingetje op hoofd van de beeb) auuwwwww ben benieuwd of het nu natuurlijk aan de gang gaat
's nachts in bed. lag te slapen en toen * plop* . vervolgens nam ik een grote sprong het bed uit, dus die was nog helemaal droog
Bij ons op de parkeerplaats.....We kwamen net terug van visite bij m'n ouders. Keurig op een zeiltje gezeten, niets aan de hand. Toen we naar huis gingen en ik thuis uit de auto stapte dacht ik dat ik incontinent was. Ik zei pas binnen tegen mijn partner dat ik dacht dat ik in m'n broek had geplast. Is je water dan niet gebroken? Ja, weet ik dat....... Ik was altijd in de veronderstelling dat als je water breekt er een enorme tsunami aan vocht losbrak.....bij mij was dit dus niet het geval. Zo zie je maar dat het voor iedereen weer anders is
Op de stoel tijdens het eten ...Een vriendin van me was vlak voor mij bevallen en haar man moest achter haar aan met de dweil, ik had nog maar heel weinig vruchtwater en dacht ook eerst dat ik in m'n broek pieste...maar het bleef nadruppelen...eerst nog gegoogled of het vruchtwater of urine was maar toen toch maar de verloskundige gebeld
Hier ideam, na het breken van de vliezen (baarmoedermond al wel verstreken) kwamen direct zware weeën! Succes! Hopelijk heb je een spoedige bevalling!
bij me oudste 2 tijdens de bevalling door de vk gebroken bij ong.5 cm ontsluiting... bij mijn dochter in bed met pcies 37 weken! ik werd wakker en voelde wat weglopen en dacht dat ik aan het plassen was en in 1 nacht incontinent geworden was hihi
Eerste keer heeft de vk mijn vliezen doorgeprikt en bij de tweede spontaan gebroken.Stond bij het aanrecht een tekening van mijn dochter te bewonderen en pats....Mijn dochter was ook helemaal nat geworden,ze raakte helemaal in paniek.
Bij mijn eerste braken de vliezen spontaan in bed toen ik al een tijdje flinke weeen had. 'k Had de boel nog anderhalf uur nog weg moeten zuchten en na een ritje met de ambulance was ons meisje gezond en wel geboren in het ziekenhuis. Bij mijn tweede brak de vlos de vliezen thuis tussen de weeen door, puur om de kleur van het vruchtwater te checken. Nog geen kwartier later hadden we onze tweede dochter in onze armen. Bij mijn derde brak de vlos in het ziekenhuis (op indicatie) de vliezen, want ik had al volledige ontsluiting en flinke persweeen. Jeetje, wat een golf kwam er uit! De vlos gleed er ook nog over uit, maar kon zich nog net opvangen. Ons derde dochtertje was toen binnen een paar minuten geboren.
Op de slaapkamer, kwam net uit bad en trok een broek aan, voelde net alsof ik in mijn broek plaste...