neeejjjj en dat doe ik nu al helemaal niet meer.... Ja als ze het opnemen ja dan heb je pech maar we zoeken wel altijd mensen via een goed gecontroleerde site en we zijn nooit herkenbaar in beeld... liefs sas
Tijdens onze vakantie in Tunesie!!! ERg leuk vind ikzelf, maar men zegt ook vaak: ga maar op vakantie ben je allebei relaxed en dan ben je zo zwanger.... Misschien is het toeval misschien is het waar......
euhm haha k schaam me ook wel een beetje dood om het te vertellen maarja vrouwen onder elkaar togg? we waren op een hardcore feest geweest en we konden nie van elkaar afblijven en we konden nie w8en om eerst 30 min naar huis te fietsen duzz achter het gebouw waar het feest was
sas: de meeste filmpjes beginnen vanaf de geboorte of zelfs wat later, jij kan heel orgineel beginnen Ik zou het zelf nooit doen, maar wel knap dat je er zo over praat en je zal vast niet de enige zijn. Bij ons was het ook saai in bed, maar het belangrijkste is toch dat het raak is, of niet!
Hier ook gewoon in bed hoor..(maar zeker niet saai) was na paasvee in schagen...veel gedronken, dus is het eigenlijk nog een wonder!!!!! (mijn vriend heeft wat moeite als hij te veel drinkt )
Als ik dat zo hoor, ben ik ook maar een saaie hoor. Gewoon in bed. Maar je komt hier wel op ideeën...haha
jah je kan iig zeggen dat het een orginele plek is..... die van mij is overigens op de bankleuning verwekt
hahahah vind het geweldig dat jullie er allemaal zo open over praten... Nee ik zou het nooit aan iemand vertellen dat we het weleens voor de cam doen hoor... Er zijn er vast wel meer die dat weleens doen of gedaan hebben... Ik ben hier toch anoniem en niemand die me kent dus ja hier durf ik het wel vertellen.... Hoop dat er nog een paar leuke verhalen bijkomen hahahahah... liefs sas
Heb eigenlijk geen idee waar onze mini verwekt is.. Ik denk dan onder de douche ofzo, daar doen we het wel het vaakst.. Groetjes!
Wij weten nog niet waar onze beeb verwerkt is omdat ik nog steeds niet precies weet hoelang ik zwanger ben. Indien ik langer zwanger ben als 6 weken ...thuis als ik korter zwanger ben dan tijdens onze vakantie in Zuid-Frankrijk. Als het daar gebeurt is dan kan het of in bed geweest zijn, buiten in de tuin daar, op het terras/balkon of..op een onbewoond-eilandje waar we naartoe zijn gegaan met een waterfiets! (als dat het geval blijkt te zijn is het wel mooi, want ik heb nog hele mooie foto gemaakt van de exacte plek...en zei toen lachend voor de grap Ons liefdesplekje waar we onze liefdesbaby misschien gemaakt hebben
Haha leuk om te lezen allemaal! Ik zal dan ook maar onthullen dat onze liefdesbaby op onze huwelijksreis in de hotelkamer in de dom. rep. is verwekt!!! Ook leuk om later te vertellen!! haha
euuuuhhh! onze beeb is of op de wasmachine in elkaar geklust...hihihiiiii. Of als het een dag van tevoren is gebeurd buiten boven op een heuvel bij ons in de stad, met prachtig uitzicht over Geleen en de kinderboerderij in het avondzonnetje....Was heeeeeel erg spannend, want de mensen konden ons zien
Tja, ook gewoon in bed.... maar om het dan iets 'spannender' te maken... Ik weet niet of het de eerste keer of de tweede keer dat we het die middag/avond deden raak was.. !