1e kindje gewoon in bed. 2e (vlindertje) buiten.. op n parkeerplaats (niemand kon ons zien hoor). en 3e snachts in de winkel waar mn man klusjes doet...
De oudste weet ik niet meer.. Dat kan zomaar gewoon thuis zijn gebeurd, maar ook best ergens anders. Deze is zeker gewoon thuis 'gemaakt' en waarschijnlijk ook gewoon in bed
In...of naast t bed....nog net ff voor verjaardag van mijn mams....al waren we 3kwartier te laat..haha, ja sorry, we waren nog druk druk....ze moest eens weten...
onze oudste of nog net in Thailand, of net terug in NL... de jongste in LA... (daar woonden we toen 4 maanden...) en ons buikwondertje gewoon in ons eigen bed hihi
Onze oudste in bed, 2e via ivf, 3e op een parkeerplaats en de laatste achter in de tuin op tafel hihi. Af en toe op een gekke plaats sexen blijkt bij ons te werken
heel saai in bed en dat alleen maar, omdat het zo zonde is van het water wat we anders verspillen in de douche
In de kelder op de grond wha ja je moet toch wat als je stiefzoon ook nog hier rond loopt in het weekend :d
hihi heb je mooi afleiding gehad op je wachtbankje, ik lees met andere dames mee die een hele week VOOR NOD al niet kunnen wachten om te gaan testen, haha!
Hihi Echt leuk om te lezen. Hier ook gewoon in bed. Maar de eerste op de eerste dag dat we in ons nieuwe huis sliepen. De 2e waarschijnlijk op mijn verjaardag.