Hier gewoon in bed. Heel burgelijk; voor het slapen gaan. Ik voelde m'n eisprong supergoed, en toen we 'klaar' waren, even later, voelde ik een twinkeling in buik links onderin! Ik wist meteen dat het raak was!!! Zo gaaf!
Thuis op bed. Al weet ik wel door de ovutesten dat dit laatste kindje op moederdag gemaakt is. Haha! Speciaal cadeautje he?
De eerste waarschijnlijk bij mijn zus en zwager in het logeerbed! En deze heel saai in ons eigen bed!
grappig dit te lezen.... sommigen zijn erg creatief ons gupje is "gemaakt" in het AZM in een petrischaaltje
Eerste geen idee wanneer, we deden het elke dag. Dus of thuis in bed, of de bank, of de wasmachine, of bij Souders in bed. Tweede of in bed of onder de douche. Waarschijnlijk onder de douche.
Thuis in bed! Wegens buitenlands werk redelijk gepand. Ik dacht dat we zelfs te laat waren maar eisprong kwam 2 dagen later dan verwacht. En het wordt een meisje, zou het toeval zijn?
de eerste tijdens een romantisch weekendje weg, maar wel in bed (haha), de tweede en deze in de slaapkamer en ja ook in bed
In ons bed. Wat wel weer bijzonder is, is dat ik op 1 dag na op precies dezelfde dag uitgerekend was. AL wist ik zelf zeker dat aan de hand van mijn eisprong ik eigenlijk op dezelfde was uitgerekend
De eerste is gemaakt op het bed in ons strandhuisje en de tweede lekker thuis in bed.... niet echt creatief dus, maar we hebben lol gehad
hihhihi erg leuk om allemaal te lezen. de eerste is in parijs gemaakt, en dit wondertje gewoon ouderwets in bed. xx