Waar is jullie dreumes nou echt bang voor??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by piemie, Nov 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Voor bestuurbare autotjes. We dachten een leuk auto'tje voor hem te kopen maar daar dacht hij anders over :D

2. meisje4

meisje4 Actief lid

Nov 21, 2008
    133
    0
    16
    hier was L. bang voor de badpuf, L. wilde 'm eerst graag hebben maar toen ik de badpuf gaf vondt L. het maar een heel raar en eng ding en wist niet hoe snel ie 'm weer weg moest gooien..
    zo'n leuk gezicht trekt L. dan :D

en L. heeft een doosje die je op de kop moet doen en weer terug dan gaat t doosje loeien als een koe (weet niet hoe dat heet maar jullie kennen het vast nog wel van vroeger).
    Die vindt L. heel spannend, L. zegt dat Boeoeoe en wijst er naar maar als je t doosje oppakt en aan L. wilt geven dan loopt ie vlug weg, hellup! :D

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Kyra is bang voor boren. Je weet wel, als je buren een gat in de muur boren en dan hoor je dat keihard. Het is namelijk een aantal keer voorgekomen dat buren gingen boren, als ze lag te slapen. Dus nu elke keer als ze een boormachine hoort, dan gilt ze de tent bij elkaar :( Zo zielig!

4. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    J. is bang voor een kiwi haha..
    Hij rent hard weg als ik die aan m wil geven. Hij prikt..

5. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ons meisje van 22 maanden is doodsbang voor de stofzuiger en voor het wassen van haar haartjes. Verder nergens voor eigenlijk maar als ze de stofzuiger ziet raakt ze gelijk in paniek en als we haar haren moeten wassen krijst en gilt ze alsof ze geslacht wordt :(

6. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Tot nu toe helemaal nergens voor, soms zet ze wel even grote ogen op als iets nieuw is, maar bang is ze niet echt (of laat het niet merken)

Maaarrr straks komt hier Sinterklaas aan, ik ben erg benieuwd wat ze van Zwarte Piet vindt :D Die heeft ze nog niet eerder "live" gezien.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    had ik ook wel willen weten hoe onze knul op Pieten en de Sint reageerd. Op tv gaat ie helemaal uit zn dak, zit hij vrolijk mee te dansen bij Coole Piet. Maar 'live' weet ik ook niet hoe hij reageerd. Vandaag Sint en Pieten hier in de stad maar uitgerekend dit weekend is de kleine bij opa en oma.

8. jesjuh

jesjuh Actief lid

May 29, 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Hier is de angst toch wel balonnen. Niet als ze gewoon hangen dan vind hij ze wel mooi. Maar ze moeten niet te dichtbij komen. Dat vind hij maar niets. Echt huilen geblazen dan;)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Hier juist het probleem dat de kleine man ballonnen geweldig vind. ik wil niet dat hij met ballonnen speelt, 1x erin bijten en hij heeft een stuk ballon in zn keeltje brrr nee moet er niet aan denken. waren tijdje terug naar mcdonalds geweest en daar gaf een medewerker een ballon aan mn zoontje, dus ik zei dat hij te jong ervoor was. mens keek me met grote ogen aan alsof ze poep hoorde praten. is het zo raar dat ik mn zoontje geen ballon geef?

10. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Zelfde reactie kregen wij gisteren toen we de chipjes afsloegen die ze Sil wilden geven :D Wij zijn rare ouders, blijkbaar

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hoor ik vaker dat ouders hun dreumes geen chipjes geeft. ik doe dat eerlijk gezegt wel maar dat is natuurlijk ieder zn eige mening ;) Tis ook niet dat hij elke dag bakken chips eet hoor haha. Maar hier en daar een klein chippie van papa of mama dat gebeurd wel eens. maar dan blijft het er ook bij 2 of 3 en dan krijgt ie koekje die voor hem zijn.

maar back on topic:
    Kleine man was dit weekend bij mijn vader en zij gingen zaterdag naar het centrum waar paar pieten waren. Hij vond ze op afstand echt helemaal geweldig en ging wijzen en gieren van plezier. 3 pieten gingen achter zn kinderwagen staan voor een foto en 1 piet zei heel zachtjes 'niet omkijken hoor kleintje' en ja hoor, hij keek om en het was janken en krijzen haha. maar zodra ze weer op wat afstand waren vond ie het weer helemaal geweldig

Share This Page