Hoi dames, zoals jullie in de banner kunnen zien ben ik vandaag 9 weken zwanger van mijn eerste kindje. Nu alleen het volgende. vanochtend ging ik naar de wc en bij het afvegen had ik echt rood bloed, ik ben natuurlijk geschrokken. Ik heb nog niet de vk gebeld omdat ik het eerst even aan wilde kijken. ik heb er verder geen last meer van maar ik heb wel steken in mijn buik, niet te vergelijken met kramp hoor. kan dit of moet ik toch nog even de vk bellen. wat denken jullie. liefs tascha. P.S: je bent vandaag 2 jaar getrouwd, wat ga je dan met je mannetje doen, ik weet het namelijk echt niet.
Ik zou voor de zekerheid toch even bellen al is het voor je eigen gemoedsrust. vooral omdat het bijna weekeind is en er dan bijna niemand te bereiken is
ik zou even de vk bellen hoor |! al is het alleen maar om wat geruster te zijn.. gefeliciteerd ! wat je kunt gaan doen.. uit eten vanavond ? of lekker samen op de bank een filmpje kijken, en dan van t weekend iets leuks gaan doen ?
Ik zou even contact opnemen met de vk hoor. Je weet het maar nooit. Wij zijn met onze 2e trouwdag lekker lux uiteten geweest. Doen we normaal nooit, lekker uitgebreid met 3 gangen diner.
Gewoon contact opnemen met verloskundige en misschien dat ze de echo iets eerder doen. Bij rood bloed moet je altijd aan de bel trekken.
ik heb de vraag even voorgelegd aan de vk hier van de site, misschien krijg ik van haar een antwoord, ik ben benieuwd. gr tascha
Foei heb je de vk nu nog niet gebeld??? kzag je vraag aan de verloskundige ik adviseer je toch om je vk te bellen meis...
yep, ook omdat het maar afwachten is wanneer 1 van de vk's hier op de site, tijd heeft om je vraag te beantwoorden.
nou ik heb op jullie advies toch maar even gebeld en ze zij het volgende. als je nu al het hartje hebt gehoord dan is de kans nog maar 5 % dat het misgfaat, alleen is dat ook geen garantie. als het wel hierbij blijft en ik geen verder bloedverlies of krampen heb dan kan het geen kwaad. misschien een adertje gesprongen of gewoon omdat mijn baarmoeder mond beter door bloed is. ik hoef mij op dit punt dus nog geen zorgen te maken. bedankt voor jullie reacties. liefs tascha
Goed gedaan, tascha. enne...2 jaar getrouwd...tja, samen bungeejumpen is ook zo wat, als je zwanger bent. ^^ Om met een cliché voorstel te komen waar mijn vriendje mij altijd blij mee kan maken: uit eten! Lekker sjiek...
raar dat jouw verloskundige niet even vraagt om langs te komen om nog een keer voor de zekerheid het hartje te luisteren. Ik heb met de 6 weken en met de 14 weken een bloeding gehad mocht meteen langs komen om het hartje te horen en met de 6 weken meteen een echo, helder bloed meid, alsje het hartje dan gehoord hebt voel je je in een stuk beter. Met de 14 weken heb ik ook een echo gehad voor de zekerheid of eigenlijk voor mijn gemoedsrust. Ik zou als je nu nog een keer bloed verliest de vk bellen. En vragen of je nog een keer het hartje mag komen luisteren. Succeds liefs fredje