Kramp na orgasme

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wevin, 1 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Hallo meiden,

Ik denk dat mijn vraag toch hier thuis hoort. Ik had eerder steeds krampen in mijn bm na een orgasme. En nu ineens helemaal niet meer. Is dat normaal? Wie herkent dit? Ik weet dat krampen normaal zijn, omdat je baarmoeder samentrekt. Is het dan raar als je het ineens niet hebt?

Liefs

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hi ts. Ik had het twee keer in de eerste 12 weken. Daarna nooit meer gehad. Lijkt me geen probleem..

3. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hier heb ik het soms wel en soms een hele tijd niet vorige zwangerschap had ik het iedere keer en bij mijn oudste nooit..Verschilt denk toch per moment per zwangerschap en per vrij partij

4. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Had ik ook wel, tot ongeveer 8 weken.
    Maar na de 20 weken kreeg ik er steeds harde buiken van. Dat voelt helemaal niet prettig meer.

En dat alles is heel normaal hoor!

5. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Krampen nooit gehad geloof ik.... harde buik iedere keer, maar is heel normaal!

6. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Oooh zullen we ruilen:D Echt, sinds ik zwanger ben kan ik niet meer normaal en orgasme krijgen zonder enorm harde buiken te krijgen. Het houdt dan bijna een uur aan. Geniet er dus maar van dat je er vanaf bent :D

7. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Heb de hele zwangerschap nergens last van gehad. Geen krampje, geen harde buiken, gewoon niks.

8. Wevin

Wevin Actief lid

13 mrt 2014
    351
    0
    0
    Overijssel
    Whoow wat een verschil toch he! Gelukkig is het dus heel normaal dat je het de ene keer wel voelt en de andere keer niet! Bedankt allemaal!

9. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Geen last (gehad) van kramp, wel een mega harde buik!! Maar dit voelt tot nu toe niet erg vervelend en het doet ook geen pijn.

Deel Deze Pagina