Hallo meiden, Ik denk dat mijn vraag toch hier thuis hoort. Ik had eerder steeds krampen in mijn bm na een orgasme. En nu ineens helemaal niet meer. Is dat normaal? Wie herkent dit? Ik weet dat krampen normaal zijn, omdat je baarmoeder samentrekt. Is het dan raar als je het ineens niet hebt? Liefs
Hier heb ik het soms wel en soms een hele tijd niet vorige zwangerschap had ik het iedere keer en bij mijn oudste nooit..Verschilt denk toch per moment per zwangerschap en per vrij partij
Had ik ook wel, tot ongeveer 8 weken. Maar na de 20 weken kreeg ik er steeds harde buiken van. Dat voelt helemaal niet prettig meer. En dat alles is heel normaal hoor!
Oooh zullen we ruilen Echt, sinds ik zwanger ben kan ik niet meer normaal en orgasme krijgen zonder enorm harde buiken te krijgen. Het houdt dan bijna een uur aan. Geniet er dus maar van dat je er vanaf bent
Whoow wat een verschil toch he! Gelukkig is het dus heel normaal dat je het de ene keer wel voelt en de andere keer niet! Bedankt allemaal!
Geen last (gehad) van kramp, wel een mega harde buik!! Maar dit voelt tot nu toe niet erg vervelend en het doet ook geen pijn.