Waar is mijn conditie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marievs, 23 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.053
    272
    83
    Sinds afgelopen dinsdag weet ik dat ik zwanger ben! Totaal onverwachts, een verrassing.

    Ik ben heel erg sportief. 5km hardlopen deed ik met 2 vingers in mn neus. Workouts via youtube ging ook super. Vanochtend wezen hardlopen. Na 2,5km was ik op! Ik kon niet meer. De trap op? Ik sta te hijgen! Echt niet normaal! Gister een workout en ik kon maar amper meekomen. Verder ben ik met vlagen al weeig en mijn borsten doen met vlagen pijn. En dit al met 4 weken! Bij mn andere kinderen kwam dit pas met een week of 5.5 a 6!

    En net als de rest, in de stress schieten als de kwaaltjes er even niet zijn :rolleyes:
     
  2. Plukdedag24

    Plukdedag24 Actief lid

    30 jan 2024
    315
    70
    28
    Vrouw
    Ontzettend herkenbaar! De ene zwangerschap is de andere niet.
    Lekker doen qua conditie wat lukt en verder rust nemen!
     
  3. marievs

    marievs Fanatiek lid

    16 sep 2013
    2.053
    272
    83
    Bij mn zoontje was mn conditie ook niet je van het. Maar toen was ik lang niet zo fit.
    Ik ga wel lekker proberen te blijven sporten, alleen op een lager tempo en geen buikspieren.
    Ben wel benieuwd wanneer ik nu een buikje krijg. Heb best wat spiertjes gekweekt het afgelopen 1.5 jaar
     
  4. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.584
    979
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hier is het ook vreselijk momenteel, hier ook al hijgen na de trap oplopen en als ik veel loop ben ik gewoon buiten adem. En ben nog niets eens 5 weken :roflmao:
     

Deel Deze Pagina