Waar is mijn EI?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lauw, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hallo.
    ik ben deze ronde begonnen met tempen en ovulatie testen...maar ik kom er geen wijs uit... heeft iemand een verklaring..?

mijn temp stijgt niet, zoals je kunt zien op mijn tempkaartje. 1 x dacht ik dat hij omhoog was gegaan.. maar nee hoor.. hij zakte weer.
    waarschijnlijk was hij hoog omdat ik de avond daarvoor wat had gedronken...

Van de ovulatie testen wordt ik ook niet wijzer... heb er nu 12 gedaan.. en geen ei gevonden... (in mijn album staat een foto van de eerste paar.., maar de rest blijft hetzelfde vage streepje.)

kan het zijn dat ik helemaal geen ei heb?
    Hoopte net dat mijn cyclus een beetje normaal aan het worden was.. zie onderschrift...

2. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    om te kunnen zeggen of je wel of geen ei hebt gehad, lijkt het me beter als je vanaf je ongi al tempt. Met zo'n gat in het midden denk ik niet dat FF een ei gaat zoeken/vinden...
    Sterkte ermee...

3. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    bedankt voor je reactie..

eigenlijk weet ik ook wel dat ik een hele cyclus moet tempen.. maar ik hoopte eigenlijk dat ik hem zo ook wel zou vinden...
    ik weet namelijk dat mijn normale temperatuur rond de
    36.5 ligt.

maar kan het zijn dat je gewoon geen ei hebt? ik heb namelijk ooit gehoord dat als je een cyclus van 40 dagen of langer hebt.. het kan zijn dat je geen eisprong hebt... maar ik weet niet of dit klopt...

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi Lauw,

Het kan zijn dat je geen ei hebt, maar daarvoor moet je inderdaad wel de hele cyclus getempt hebben.
    Het schijnt trouwens heel normaal te zijn dat je een keer een eisprong overslaat (aldus mijn Gyn).
    Maar aan je cyclussen te zien kun je wel even de HA vragen om een verwijsbriefje, kunnen ze je even nakijken ;)
    Na meer dan een jaar proberen en onregelmatige lange cyclussen mag je zo door.

Wij zijn trouwens ongeveer net zo lang als jouw bezig...

5. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ sylviaM: ik zie dat jij aan de Clomid bent... Hoop dat het snel wil lukken bij jullie....

Ik heb al een afspraak bij de gyn gemaakt.. mag daar half februari heen... ben benieuwd wat zij gaat doen...

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hmm ziet er uit als geen eisprong idd. Goed dat je binnenkort naar de gyn kan en gaat.
    Ik heb ook geen eisprong en kan de 25ste naar de gyn.

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hoe ben jij erachter gekomen dat je geen eisprong hebt?

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Door te tempen. En ik word wel ongesteld, maar ik verlies bijna geen bloed. Logisch zei de HA wanneer je geen eisprong hebt.

Deel Deze Pagina