waar is mijn ei?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door evelxx, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelxx

evelxx Lid

16 apr 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,
    Ik ben nieuw hier, dus zal kort mijn situatie schetsen...:)
    In aug 2014 zijn we gestopt met de pil, een paar dagen later werd ik ongesteld en van toenaf ben ik elke maand op hetzelfde moment, maandag ochtend, ongesteld, 3 dagen. Vanaf januari begonnen met ovulatietesten, en dat ging goed tot nu....
    Normaal test ik positief daarop op di of woe, nu had ik maandag gestest, woe en vandaag, allemaal negatief.... ook geen vruchtbaar slijm te zien en anders heb ik echt last daarvan, precies of das eenkei zwaar ei dat aant zakken is :) maar waar is mijn ei nu? Kan dat dat het na 8 maand andere cyclus krijgt? Vorige maand stonden was ik ook maar 1 dag ongesteld, en niet echt fel... wij gaan voor ons eerste dus allemaal nieuw voor ons :)

Alvast bedankt als jullie raad weten :)

2. Elisek

Elisek Lid

31 dec 2014
    72
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kan het niet zijn dat je dacht dat je ongesteld was maar dat het een innestelingsbloeding was? Want als je ongesteld bent moet het sws langer dan een dag duren. heb je al een zwangerschapstest gedaan?

3. evelxx

evelxx Lid

16 apr 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee omdat ik dacht dat als je zwanger bent een ovulatie test ook positief moest zijn?

4. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik zou gewoon door testen, want het kan best zijn dat je cyclus toch een keer wat langer is.
    Ik heb meestal een cyclus van 32 dagen, maar ik heb nu al 2 keer gehad dat mijn cyclus 27 dagen was.. En zelfs een keer 35 dagen...
    En ja, volgens mij is een ovulatietest ook positief bij een eventuele zwangerschap.
    Ik hoop voor je dat t snel raak is!

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Ik heb net nog even gekeken in mijn bijsluiter van de ovulatietesten van de Action: de testen werken niet wanneer je zwanger bent, in de overgang zit of een acpil gebruikt.

6. evelxx

evelxx Lid

16 apr 2015
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    o oké bedankt, ik ga zowizo nog niet testen op zwangerschap, ik denk dat ik ontgoochelt ga zijn... :)
    maandag vertrekken we op vakantie, als ik bij het thuiskomen niet ongesteld ben ga ik testen... :)
    Juist een klant over de vloer: 'ah ga je aan gezinsuitbreiding doen?' omdat ik er dus blijkbaar dik uitzie :(

7. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik zou juist testen voor dat je op vakantie gaat ! Als je zwanger bent kan je daar rekening mee houden.

Succes, en fijne vakantie

Deel Deze Pagina