he meiden ik ben zonet eindelijk ongi geworden jeuh!!! maar nu mag ik deze ronde met clomid beginnen, mij arts zei dat ik dag 3 4 5 6 7 moest slikken maar in de bijsluiter staat op de 5de dag beginnen. en mijn eerste gyn van mijn eerste zwangerschap moest ik dag 4 5 6 7 8 slikken. wanneer moeten julllie de clomid slikken op welke dagen? liefs sunlight
Ik ook dag 3 t/m 7. Heb ook ergens anders gelezen dag 5 t/m9 maar ik zou gewoon het advies van je gyn aanhouden.
ik moet ook dag 3 tot en met 7. 5 tot en met 29 dan heb je een ronde van 32 dagen dit doen ze vaak met mensen die het nemen tegen de vroege overgang. sterkte
ja heel fijn dat clomid bestaat. kunnen we weer voor het echie gaan. dan ben ik aan het eind van de maand nog gekker in mijn hoofd denk ik haha. zou het deze maand raak zijn. nee vast niet maar ik voel wel dit en dit en dat hahaha
Je mag op dag 3, 4 of 5 beginnen. Bij elke arts is het weer anders. Bij de een begon ik op dag 5, bij de ander op dag 3. Het kan zijn dat als je op dag 3 begint, dat je lichaam dan iets eerder reageert en je iets eerder je eisprong hebt. Maar dit hoeft niet. Succes!