Mijn zoontje wordt straks een jaar en mijn man en ik willen graag nog een kindje Vorige maand ben ik op 7 december voor het eerst weer ongesteld geworden (na geboorte baby). Vóór de zwangerschap had ik een cyclus van gemiddeld 24 dgn. Deze keer werd ik 3 januari weer ongesteld, dus dag 28. Nu gebruik ik ovulatietesten om het een beetje in kaart te brengen. Ik zie dat er eigenlijk vrij weinig gebeurd. Ik vind dit wel apart, voorheen was ik vrij stipt met mijn cyclus, mijn zoontje is ongeveer dag 11 verwekt. Ik had destijds ook altijd rond dag 10-12 mijn eisprong. Inmiddels dus dag 13 en er gebeurd niets. Kan het zijn dat mijn eisprong eerder heeft plaatsgevonden of later komt? Ik begrijp dat mijn cyclus nu 4 dgn langer is dus dat de eisprong dan ook iets later zou kunnen plaatsvinden, echter testte ik destijds ook met ovu (Sensi) testen en die begonnen voor de eisprong echt al donkerder te kleuren. Bekijk bijlage 371356
Volgens mij kan je eisprong elke maand verschillen ondanks je een regelmatige cyclus hebt. Ik zit ook op de testbank.. hier ook nog geen knallers te zien helaas