fynn slaapt altijd nog 2 keer en hij geeft dat echt zelf aan. nu lees ik dat heel veel kindjes 1 slaapje doen. is fynn dan z'n uitzondering
Volgens mij wel... mijn zoon is iets ouder (20mnd) en doet soms al geen slaapje meer... Echter de kleine van een vriendin van me slaapt ook nog 2 keer en is 21mnd.
Op het kdv vaak nog 2, maar thuis 1 x. Hij is 's ochtends altijd (weekend en als ik vrij ben) wel laat wakker (tussen 8.00uur en 9.30uur). Als hij 's morgens eerder wakker is dan gaat hij er altijd 2x in!
Milan is ietsje jonger, namelijk 15 maanden. Maar hij slaapt ook nog twee maal per dag. Gemiddeld twee keer twee uur. Soms iets meer. Ik moet wel zeggen dat Milan een vroege vogel is! Ik ben blij als het half 7 is als ik op de wekker kijk!! Meestal is ie tussen 6 en half 7 wakker.
mijn dochter slaapt vanaf een maand of 15 altijd 1 keer per dag. van 12 tot 15 heel soms geeft ze zelf aan als ze nog weer heen wil rond half 5, 5 uur dan doe ik haar gewoon nog een keertje maar dan heeft ze vaak smiddags iets korter geslapen.
Mijn zoon van 19 maanden slaapt ook al een paar maandjes 1 keer. Van 12 tot 15 uur ongeveer. Maar als jouw kindje behoefte heeft aan 2 slaapjes is daar toch niets mis mee?
Hier vanaf 12 maanden 1 slaapje per dag. Hij is nu 17 maanden. Ik lees weleens meer hoor dat er kindjes zijn die nog 2x slapen op die leeftijd. Lekker van genieten
geniet er lekker van inderdaad onze dochter sliep vanaf 16 maanden ongeveer 1 x op een dag. Voor die tijd 1x 45 minuten + 1 x 90 minuten. En nu verschilt het. De ene keer 90 minuten, de andere keer 60 minuten... Maar ze is nooit een grote slaper geweest...
onze dochter slaapt heel wisselend. Komt ze laat wakker (08.30-09.00) dan slaapt ze 1x en dan meestal van 13.00-16.00 of zelfs langer. Maar is ze naar het kdv geweest dan slaapt ze zeker 2x 2,5 uur. Het is per kind heel erg verschillend, oh ja K. is bijna 1 jaar en 4 maanden. Ik zie op mijn werk dat er nog kinderen van 3/4 jaar nog een slaapje doen. Ikzelf zat in de kleuterklas en ik sliep nog op de woensdagmiddag en zaterdagmiddag. Als Fynn het fijn vind om nog 2x te slapen gewoon lekker doen hoor
onzeker he kan je ervan worden. Ken je gevoel. Soms 2 soms 1 slaapje. Ach ik houd met de ochtend echt geen rekening mee. Zorg wel dat ze de middag echt pakt dan en dan slaapt ze iets langer dan normaal. (mits we niet naar bv de dierentuin zijn, wat we niet elke week doen...hahaha!)
Esmee slaapt al rond haar 8 ste maand nog maar 1 x....van 2 uur. maar de laatste tijd slaapt ze helemaal niet meer overdag...
Mijn zoontje is bijna 21 maanden en slaapt al heel lang (denk vanaf een maand of 11) 1x per dag. Meestal zo vanaf 13.00 en de slaapjes varieren van een uur tot 3 uur lang.
Mijn dochter slaapt sinds 10/11 maanden 1x per dag. zo'n 2 uurtjes in de middag. En dat is nu nog steeds het geval (ze is 2), soms slaat ze het middagslaapje ook over, met name als het erg warm is.
mijn zoontje is nu ruim 1,5 geweest en slaapt vaak nog 2x. Soms 1x, maar dat is echt een uitzondering.