Waar is mijn misselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pipelina, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ben morgen 7 weken zwanger en ben ineens sinds vanochtend niet meer misselijk! Dit maar me heel erg onzeker! Mijn borsten doen de afgelopen dagen ook al minder pijn maar dit gaat aldoor op en neer!

Moet ik me echt zorgen maken maken dat dit nu eens een verdwenen is, ik vind het zo vroeg! of moet ik me gelukkig prijzen

Liefs Pip

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Het wisselend hebben van kwaaltjes is geen reden om je zorgen te maken. Heb het zelf ook gehad..de ene dag wel last van borsten en de andere dag niet meer...

En wat die misselijkheid betreft..prijs je gelukkig ik heb het tot ruim in de 16e week gehad en toen nog eens rond de 25/26 weken..zelfs in t ziekenhuis gelegen..hahah dusseh wees blij ;)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    prijs je maar gelukkig. En dat je vanmorgen niet misselijk bent, zegt nog niets over de middag, of over morgen ;) . Kwaaltjes zeggen niets.... Dus zolang je even geen last hebt, moet je er van genieten, als de misselijkheid weer in volle hevigheid terugkomt, heb je spijt dat je hebt 'geklaagd' dat het weg was.
    Dat had ik wel tenminste hihi. Het is (voor jezelf) wat dat betreft gewoon nooit goed.
    Maar blijf onthouden: Kwaaltjes komen en gaan en het zegt allemaal niets over de gezondheid van je baby.

4. mara75

mara75 Lid

12 dec 2007
    6
    0
    0
    Hoi Pip,
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben nu 10 weken zwanger en had vorige week hetzelfde als jij had. Was eerst knettermisselijk en plotseling veel minder. Omdat ik me (net als jij) toch een beetje zorgen maakte heb ik een afspraak gemaakt voor een echo. Daar bleek dat ik twee vruchtjes had waarvan 1 met een kloppend hartje en 1 waarvan het hartje (waarschijnlijk) niet meer klopt (ze kon het niet goed zien). Volgende week moet ik terugkomen en dan weten we hopelijk meer. Volgens de vk komt dit vaak (kans 1 op 7) voor en is het een logische verklaring voor het afnemen (maar niet helemaal) van symptomen. Hoop natuurlijk voor je dat alles gewoon ok is, en dat je lekker mag genieten van je zwangerschap. Ik geniet trouwens ook nog steeds; 1 gezond kindje is natuurlijk ook heel bijzonder. Succes! Mara

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Gefeliciterd dat je misselijkheid weg is je mag wel een beetje van mij hebben :)
    Ik zou er lekker van genieten dat je er geen last meer van hebt.

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Er zijn zat vrouwen die helemaal niet misselijk zijn in de zwangerschap.
    Mn moeder was het nooit en mn zus was het nooit en zo kan ik nog even doorgaan.
    Zelf heb ik maar 1x moeten overgeven van de zwangerschap en verder ook niks.
    Wel wat misselijk maar niet dat ik boven de pot hing.
    Ben blij dat je iet misselijk bent!

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Het blijkt nu een beetje dag op dag af te gaan! Gisteren was ik weer wel misselijk en vandaag niet echt. Maar lekker eten zit er niet echt in, ik maak me er maar geen zorgen meer over, als het mis is het mis en anders niet, ik kan er zelf toch niet veel aan doen!

En ik hou me maar voor dat ik zwanger ben van een jongen :D mijn moeder was namelijk wel aldoor misselijk van mij en mijn zusje!

Liefs Pip

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    haha ik zal je een beetje uit de droom helpen ik was tot de laatste dag misselijk van Daan en zoals de naam al zegt het is een jongen

Deel Deze Pagina