Ik word gek van deze onzekerheid!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Musje81, 25 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musje81

Musje81 Lid

24 mei 2008
    7
    0
    0
    Hallo allemaal,

Vorige week maandag heb ik de hele dag bloedverlies gehad, zonder buikkrampen. Er zaten ook wat propjes tussen maar dat heb ik ook tijdens een menstruatie.
    De hoeveelheid bloed was te vergelijken met een menstruatie bloeding.
    Aangezien ik 4 positieve testen in handen heb gehad dacht ik dat dit een miskraam zou zijn.

Nu vandaag, bijna een week later dus heb ik weer een beetje bloedverlies, dit begon met een beetje rugpijn.
    Het bloedverlies is weinig en niet constant door.

Stel dat het afgelopen maandag een miskraam was, kan ik dan nu weer wat bloed verliezen? (een week later) of is het dan afgelopen maandag geen miskraam geweest?
    Vanmorgen kon ik het niet laten en heb ik weer een test gedaan, hij gaf weer "zwanger" aan. Ik weet dat het HCG hormoon nog wel een tijdje in je lichaam kan blijven zitten maar ik was toch wel erg nieuwsgierig omdat ik ook niet echt zwangerschapskwaaltjes heb.

Kan iemand mij misschien meer vertellen?

aankomende donderdag heb ik een afspraak voor een echo...deze afspraak had al gemaakt toen ik maandag het bloedverlies had.

Ik zou nu 5 weken en 4 dagen moeten zijn.

Lfs Musje

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Om eerlijk te zijn meis, Kan het alle kanten nog op gaan. Hoe moeilijk het ook is zou je toch de echo moeten afwachten. Een test zegt inderdaad niets omdat het hcg nog dagen zelf weken in je lichaam kan blijven. Met pijn hoef het niet altijd fout te zijn. Het kan namenlijk ook een wondje zijn waar je last van heb. Dat heb ik ook gehad. Een bloeding in je baarmoeder wat ook steken in je buik of rug kan geven. Probeer niet gelijk de hoop op te geven. Mijn moeder heeft 3 maanden gevloeid vanaf week 6 en toen kreeg ze een echo pas en ik ben er nog steeds. Het zegt allemaal niks. Ik hoop dat dit alles net zoals bij mijn moeder was en zoveel andere vrouwen en dat je met de echo gewoon nog je kleintje ziet en een kloppend hartje.

Heel veel sterkte in deze onzekerheid. Kus Mimi

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Musje je moet er niet van schrikken als ze nog niet veel op de echo kan zien. Het kan namelijk als je nog zo pril zwanger bent dat je het hartje nog niet ziet kloppen, want je echo is wel erg vroeg om een hartje te zien kloppen. Succes meid.

xxx joyce

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik kan me goed voorstellen dat je heel erg in onzekerheid zit. Ik ga heel hard voor je duimen dat er een mooi vruchtje zit. Hou je ons op de hoogte? Sterkte meid.

liefs vruchtje

Deel Deze Pagina