waar is mn energie!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by kimmetje55, Sep 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

Je huisarts begrijpt het wel hoor en zal zelf direct komen met een bloedonderzoek. Vijf punten worden dan onderzocht en zijn belangrijk om uit te sluiten.

Daarna - als er niets aan de hand is - kijkt hij gewoon met je verder hoe hij je kan helpen.

Sterkte.

PS. Ik voelde me pas na een maand of 10 weer een beetje normaal. Nu pas heb ik soms het gevoel dat ik lekker geslapen heb.

Aan de andere kant heb ik nog steeds veel stemmingswisselingen.... mijn hormoonhuishouding is zelfs met pil nog enorm verstoord... Zo blijf ik nog even de huisarts bezoeken ;)

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Negen maanden later zou je zeker moeten zijn opgeknapt.
    Lijkt me zeker niet verkeerd om even langs de huisarts te gaan.
    Aften zijn trouwens heel naar, m'n neef had ze ook (lang geleden) maar raakte er zo uitgeput door dat hij een paar maand niet kon werken!
    Gelukkig is hij er wel afgeraakt en nu is hij weer helemaal toppie.

Succes ermee, niet langer mee rond blijven lopen hoor. Je mist dan ook het leuke van je peutertje.

3. Liza84

Liza84 Actief lid

Aug 19, 2007
    101
    0
    0
    Student
    Ik ben ook naar de HA gegaan. Best moeilijk om dan de juiste woorden te vinden, maar probeer het gewoon. Zoals het nu gaat is óók niet goed voor je, toch? Mijn klachten zijn al een stuk minder en daarom voor jou nog meer reden om wél aan de bel te trekken. Het kan zomaar iets kleins zijn wat ervoor zorgt dat je enorm opknapt. Het is namelijk zó fijn om je beter te voelen en lekker van je kleintje te kunnen genieten! Voor jou én je kindje het beste.

Sterkte! En ga voor het beste!

4. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

Mar 7, 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hey meiden..
    bedankt voor al die lieve reacties..
    ik heb alle tips gelezen en ben sinds vandaag aan de vitamine (b) gegaan en als ik na 1 week nog geen resultaat kan merken dan ga ik zeker naar de huisarts.
    heb net een nieuwe huisarts dus het is voor mij inderdaad nu wel ff een drempel om erheen te stappen.
    de vorige kende ik al mn hele leven en hoef je minder uit leggen dus voelt nu wel ingewikkelder.
    wacht dus deze week nog af!
    hou jullie zeker op de hoogte!

5. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    wauw wat een goed onderwerp,

mijn dochter is bijna 2 jaar ! en
    ik heb nog steeds klachten..
    haaruitval, melk uit borsten, vermoeid,
    slechte concentratie, veel spierpijn,
    hevige menstruatie, vaak duizelig..

ik ben voor mijn zwangerschap regelmatig op
    schildklier getest, maar na de zwangerschap niet meer,
    en als dat het niet is, denk ik dat het met stress te
    maken heeft.. ik heb geen makkelijke zwangerschap/
    bevalling gehad.
    ik denk dat ik deze week maar even naar de huisarts ga !

6. arielle

arielle Actief lid

Jun 27, 2006
    355
    0
    0
    van 1 week vit. b slikken zou ik persoonlijk niet teveel verwachten.
    Maar heel veel sterkte ermee

7. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

Mar 7, 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hoelang zou je dat dan de tijd moeten geven? iemand ervaring?

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

meis, ga niet zelf dokteren gewoon even langs de huisarts! Nee je bent zeker niet de enige. iedereen denkt dat elke moeder snel weer de oude is. Ik weet dat dit vaker schijn is dan werkelijkheid. Ik ben naar de HA gegaan toen Dano ruim 7 maande was. bij mij was het dus een PND. ik had geen lichamelijke klachten behalve dood en doodmoe zijn.

Ik heb 4 maanden medicatie gehad en ben daar zo enorm blij mee geweest.
    Ik zeg niet dat je direct aan de medicatie moet. maar laat gewoon eerst eens je bloed nakijken. Dat was ook het eerste wat de huisarts bij mij deed. inderdaad om de schildklier te checken.
    Je moet het maar zo zien je betaald genoeg aan ziektekostenverz, dan zou ik er ook maar gebruik van maken.

sterkte ermee!

9. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ik herken het wel heel erg eigenlijk..sinds een maandje zijn mn fysieke klachten eindelijk wat minder geworden, maar ik heb nog steeds rugpijn en zelfs mn vagina is soms nog alsof t helemaal beurs is/pijnlijk dus

ik denk ook niet dat het normaal is..
    Mijn schildklier was overigens wél normaal..maar mn menstruatie e.d. niet (had tot voor kort nog opvliegers) dus in mijn geval zijn t hormonen denk ik die nog niet normaal doen ..

Misschien in jouw geval dus óók..dat wilde ik er mee zeggen :)

succes!

10. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

Mar 7, 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    is er ook iemand die vitamine's heeft geslikt of nog slikt en zich daardoor misschien beter voelt? en hoelang heeft dat geduurt?

11. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    met vitamine's duurt het echt wel maanden voor je resultaat kunt hebben.
    maar ik zou zeker ff je schildklier laten checken, dat is maar een simpel bloedtestje. mocht daar iets mis blijken dan duurt het ook wel even voordat je je met medicijnen daarvoor beter gaat voelen, dus ik zou persoonlijk zekern iet heel lang daarmee wachten (ik heb zelf een trage schildklier dus ben bekend met de symptomen als het niet behandeld word, en tijd die het nodig heeft om je weer goed te gaan voelen)

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik herken mezelf heel erg in wat je schrijft. ben toevallig afgelopen vrijdag (weer) naar de ha geweest. na een heel goed gesprek met haar kwamen we erachter dat ik oververmoeid ben door de nieuwe situatie en vooral gestresst door mn werk. ik moet nu ook elke dag tijd voor mezelf maken. op de dagen dat ik werk is dat alleen maar savonds lekker lang douchen en als ik vrij ben lekker met een boekje op de bank of zoals ik straks ga doen ff lekker in de tuin rommelen. verder ben ik ook weer begonnen met de puur mama van vsm.

succes ermee.

liefs doris

Share This Page