Waarmee ruikt de was nu echt lekker na gebruik droger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pooh69, 26 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    We hebben net een nieuwe whirlpool condensdroger en ik vind er na drogen een muffe lucht aan zitten. Ik gebruik er 1 a 2 robijn drogerdoekjes bij. Oh ja en ik was ook met robijn wasverzachter.

Wie heeft er tips om de was echt lekker te laten ruiken door het gebruik van de droger?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Misschien is het de nieuwigheid waardoor er zo'n raar luchtje aanzit. Bij ons heeft het ook een aantal weken geduurd voor dat vreemde geurtje wegwas. Verder weet ik ook niet veel meer dan droogdoekjes.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik gebruik gewoon Dash wasmiddel en de was ruikt altijd heerlijk! Als de droger aanstaat en de slang hangt buiten, vragen mensen: wat voor wasmiddel gebruik jij? Het ruikt zo lekker! :)

4. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Van Robijn heb je wasdrogerdoekjes, ik gebruikte er meestal twee. Maar om heel eerlijk te zijn: ik bleef de muffe geur ruiken dus we hebben vorige week de condensdroger de deur uit gedaan. Wat ook helpt is de ruimte waar de droger in staat heel goed ventileren door een raam open te zetten ofzo, anders circuleert de lucht de kamer door en wordt het een bedompte bende. Dat ruik je ook aan de was.

Flientje

5. wolly

wolly Niet meer actief

Wat je ook kunt doen is de condens bak/filter wat helemaal onder achter de klep zit (waar de warme lucht uit komt) ff schoon spoelen onder de douche dat wil ook wel eens helpen, daar komt ook altijd een troep uit.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dash 2 in 1 o heerlijk, wij gebruiken het ok en je kleren blijven er lang naar ruiken. zelfs de kast ruikt erna als ik hem open trek

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden! :D

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wasmiddel Dash, en wasverzachter robijn(orange)

ruikt heerlijk allemaal

9. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Ik heb van die robijndoekjes word je kleding ook minder statisch van en het ruikt wel lekker .

Deel Deze Pagina