Ik realiseerde me pas dat al mijn exen (op twee handen te tellen hoor haha) en mijn huidige man muzikaal zijn en een of meerdere instrumenten bespelen. Ik vind dat dus erg aantrekkelijk aan een man als hij muzikaal is. Wat vind jij aantrekkelijk aan een man? En dan bedoel ik in dit geval dus geen uiterlijke kenmerken. Ben benieuwd!
Mijn man heeft altijd voor z'n vader en stiefmoeder gezorgd. Zijn vader tot z'n overlijden en stiefmoeder tot haar verhuizing 80km verderop. Hij is erg zelfstandig en dat vind ik aantrekkelijk.
Mond. Niet dat mn exen een goeie mond hadden daarom zijn ze ook exen denk ik haha. Maar als. Je bijvoorbeeld naar bekende mannen kijkt val ik op een bepaalde mond haha
Humor en een bepaalde zorgzaamheid. Ook heeft hij een bepaalde uitstraling waar ik op val. (nou ja, al mijn exen waren nare personen, dus dit keer koos ik voor een jongen die mij in eerste instantie helemaal niks leek omdat hij niet 'stoer' was en geen grote mond had, maar deze man bleek dus wel mooi het winnende lot uit de loterij te zijn - en hij bevat bovenstaande kwaliteiten (en nog veel meer!) )
een knappe, intelligente, zorgzame maar niet zoetsappige en humoristische vent die goed voor zijn uiterlijk/ lichaam zorgt vind ik woest aantrekkelijk.
Ik vind grote handen erg sexy. Lange mannen ook met donker haar en dan zo'n blik in hun ogen waaaauw. Gelukkig ligt dit exemplaar naast me
Intelligentie Zorgzaamheid Kwetsbaarheid En de klank van z'n stem iets dieper dan de standaard maar geen James earl Jones stem hahaha (Mag graag naar ML luisteren ook al snap ik er geen snars van) En zon kerel heb ik
Mijn man is echt ontzettend lief, grappig, galant en goed opgevoed (als in bril omlaag wc, de mannenklusjes zonder gezeik in huis doen). Dat vind ik enorm aantrekkelijk! Hij is wat dat betreft de perfecte combi van de oude en nieuwe man in de zin van wel de deur voor me openhouden en de mannenklusjes doen maar ook weer totaal niet te beroerd zijn om de stofzuiger te pakken ofzo.
Een fysiek fitte man. Geen spierbundel(absoluut niet) maar wel een die strak in zijn vel zit. Oogkleur maakt niet uit, huidskleur wat dat betreft ook niet. Minimaal mijn lengte (mijn man en ik zijn evenlang) Lekker nuchter, weinig poespas. Ondeugende uitstraling en vooral erg spontaan.
Intelligentie, humor, goed met taal en zorgzaamheid/lief zijn voor de zijnen (dus niet voor de hele goegemeente). Ook vond ik het bij mijn man geweldig om te zien hoe hij met kinderen omgaat (hij heeft 2 kids uit een eerdere relatie). Daar kon ik zien dat we qua normen, waarden en aanpak heel goed bij elkaar passen. En dat vond ik zeer prettig, omdat ik altijd een kinderwens heb gehad en het erg belangrijk vond om daarover op één lijn te zitten.
Humor, ik vind dat echt zoiets belangrijks. Een man zonder humor werkt bij echt niet. Het leven is al serieus genoeg dus af en toe lekker gek doen HEERLIJK!
Een man die gaat voor zijn gezin, zorgzaam is maar toch niet soft en veel humor. En die man heb ik gevonden