Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een man?

Discussie in 'De lounge' gestart door GewoonLinda, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik realiseerde me pas dat al mijn exen (op twee handen te tellen hoor haha) en mijn huidige man muzikaal zijn en een of meerdere instrumenten bespelen. Ik vind dat dus erg aantrekkelijk aan een man als hij muzikaal is.

Wat vind jij aantrekkelijk aan een man? En dan bedoel ik in dit geval dus geen uiterlijke kenmerken.

Ben benieuwd!

2. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Mijn man heeft altijd voor z'n vader en stiefmoeder gezorgd. Zijn vader tot z'n overlijden en stiefmoeder tot haar verhuizing 80km verderop.
    Hij is erg zelfstandig en dat vind ik aantrekkelijk.

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ambitie, intelligentie, droge humor. :)

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Mond. Niet dat mn exen een goeie mond hadden daarom zijn ze ook exen denk ik haha. Maar als. Je bijvoorbeeld naar bekende mannen kijkt val ik op een bepaalde mond haha

5. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    sprekende ogen en een " bepaalde blik" vind ik woest aantrekkelijk

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ondeugende pret ogen en een beetje stoere uitstraling ;)

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Lief,zorgzaam, humor.

8. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mannelijkheid. De man van het gezin zijn. ️I love it!

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Humor en een bepaalde zorgzaamheid. Ook heeft hij een bepaalde uitstraling waar ik op val.

(nou ja, al mijn exen waren nare personen, dus dit keer koos ik voor een jongen die mij in eerste instantie helemaal niks leek omdat hij niet 'stoer' was en geen grote mond had, maar deze man bleek dus wel mooi het winnende lot uit de loterij te zijn - en hij bevat bovenstaande kwaliteiten (en nog veel meer!) :D )

10. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Een man die initiatief neemt en soms van het bekende pad af stapt.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een man die weet wat hij wil

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Donkere bruine ogen die iets fouts uitstralen en een baard en tattoo's. Mijn man dus:D

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    een knappe, intelligente, zorgzame maar niet zoetsappige en humoristische vent die goed voor zijn uiterlijk/ lichaam zorgt vind ik woest aantrekkelijk.

14. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind grote handen erg sexy. Lange mannen ook met donker haar en dan zo'n blik in hun ogen waaaauw. Gelukkig ligt dit exemplaar naast me ;)

15. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Intelligentie
    Zorgzaamheid
    Kwetsbaarheid
    En de klank van z'n stem:) iets dieper dan de standaard maar geen James earl Jones stem hahaha
    (Mag graag naar ML luisteren ook al snap ik er geen snars van:D)
    En zon kerel heb ik :)

16. KimK

KimK Niet meer actief

Mijn man is echt ontzettend lief, grappig, galant en goed opgevoed (als in bril omlaag wc, de mannenklusjes zonder gezeik in huis doen). Dat vind ik enorm aantrekkelijk! Hij is wat dat betreft de perfecte combi van de oude en nieuwe man in de zin van wel de deur voor me openhouden en de mannenklusjes doen maar ook weer totaal niet te beroerd zijn om de stofzuiger te pakken ofzo.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Een fysiek fitte man. Geen spierbundel(absoluut niet) maar wel een die strak in zijn vel zit.
    Oogkleur maakt niet uit, huidskleur wat dat betreft ook niet.
    Minimaal mijn lengte (mijn man en ik zijn evenlang)
    Lekker nuchter, weinig poespas. Ondeugende uitstraling en vooral erg spontaan.

18. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Intelligentie, humor, goed met taal en zorgzaamheid/lief zijn voor de zijnen (dus niet voor de hele goegemeente). Ook vond ik het bij mijn man geweldig om te zien hoe hij met kinderen omgaat (hij heeft 2 kids uit een eerdere relatie). Daar kon ik zien dat we qua normen, waarden en aanpak heel goed bij elkaar passen. En dat vond ik zeer prettig, omdat ik altijd een kinderwens heb gehad en het erg belangrijk vond om daarover op één lijn te zitten.

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Humor, ik vind dat echt zoiets belangrijks. Een man zonder humor werkt bij echt niet. Het leven is al serieus genoeg dus af en toe lekker gek doen HEERLIJK! :D

20. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Een man die gaat voor zijn gezin, zorgzaam is maar toch niet soft en veel humor.
    En die man heb ik gevonden:D

Deel Deze Pagina