rond half 6 kwam sesamstraat toch altijd? weet dat het oook smorgens en smiddags is maar ook rond deze tijd weet iemand het?
ja ik had gisteren ook al gekeken en toen zag ik dat het voetbal was dus ik dacht zal wel met het voetbal te maken hebben maar vandaag ook al niet grrr. mijn zoontje kijkt er altijd naar kan ik ff de boel opruimen jammer hoor.
Volgens de Sesamstraat website: Sesamstraat wordt van maandag tot en met vrijdag uitgezonden om 7:20 en 13:15 uur op Nederland 3 en om 17:25 uur op Nederland 1. Op zaterdag en zondag alleen om 7:20 uur op Nederland 3. (De begintijden kunnen enkele minuten verschillen). Vandaag is er geloof ik schaatsen ofzo en tja, dan moet Sesemstraat het ontgelden, net als bij voetbal...
Nog meer moeders die balen dus! Klote sport ook altijd. Gelukkig heb ik een dvd van sesamstraat gooi ik die er in, maar ja die had ze gister al gezien
In de vakanties doen ze ook alle leuke kinderprogrammas niet meer uitzenden, omdat de oudere kinderen dan de hele dag voor de buis moeten Ik heb twee videobanden vol met dora, teletubbies, sesamstraat, enz. Gewoon een paar weken lang opgenomen. Dus als er iets is kan ik er zo´n band in gooien, en dan kijken ze de dag erop weer verder. Echt ideaal!
ja hou het dvdtje maar bij de hand nu heeft ie het nog niet zo door maar voor je het weet wil ie elke dag kijken naar sesamstraat
Tik tak bestaat zeker nog. Vorige week kwam dit nog op Z@ppelin. Super leuk maar Yildiz kan het niet boeien