Waar is toch die roze wolk??????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paula28, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Helemaal waar Petra! Nah dat geeft me toch weer moed ;)
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En dan zie je staan..

    4de kindje komt. 6de kindje komt.

    En daar kom ik aan met me eerste kindje en als een gek doodsbenauwd voor de bevalling.

    Maar zo te zien kunnen jullie het al voor de 4de en de 6de keer :s Dan blijkt het allemaal toch wel mee te vallen :p
     
  3. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    ja ook ik herken dit, vermoeid misselijk en vreselijke humeuren af en toe. Hoop dat dit snel overgaat, ook voor mijn vriend en andere kids! Misselijkheid was met 11 weken weg, maar te vroeg gejuigd, sinds 3 dagen terug en nog heviger dan voordien! Eerst was ik misselijk en moest ik kokhalsen, nu moet ik echt vreselijk overgeven. Tel de dagen af tot ik me weer eens fit en lekker voel, weet dat het eraan komt en kijk er naar uit!

    Wat betreft de bevalling, is heel normaal dat je daar benauwd voor bent, ben ik toch ook stiekem wel een beetje. Iedere bevalling is namelijk compleet anders! Dus moeilijk om je op voor te bereiden. Ik ben er niet echt bang voor, neem het zoals het komt,maar toch zie ik er een beetje tegenop.
     
  4. ppa

    ppa Bekend lid

    24 nov 2005
    867
    0
    0
    Herken het helemaal.
    Ik heb ook niet zoveel geduld, dus 9 maanden mion eentje cadeau is nog altijd 8 maanden, waarin je niet jezelf bent.
     

Deel Deze Pagina