Hallo dames.. ik weet niet waar dit onderwerp moet staan sorry Maar k zit met een vraagje ik moet nog 10 dagen tot mijn nod(wat we niet hopen ) Maar ik ben telkens misselijk vooral na wat eten ik kan echt niet veel eten of ik wordt al weer misselijk niet echt leuk En een apart gevoel in me buik net of me darmen door de war zijn ofzo wat kan ik hier aan doen? en zal het wat temaken kunnen hebben met een eventuele zwangerschap? Lief's Maria
hoi nou ja misselijkheid is een symptoom van zwangerschap dus dat zou kunnen .....................Duimen wat ik altijd doe als ik misselijk ben is een glas cola drinken helpt bij mij erg goed misschien heb je er wat aan en ik hoorde net van mijn man dat droog brood ook helpt ik hoop dat je eraf kom succes groetjes mik
Hallo bedankt voor je snelle reactie ik zal het eens proberen had ik nog niet gedaan haha ik heb ook veel blauwe bloedvaten op me borsten had ik niet bij me vorgezwangerschap
hee meiden! Ik heb nog even een vraag! ik heb normaal een temp. van ongeveer 36,8 en nu de laatste dagen schiet mijn schien mij temp omhoog, en mijn ei heb ik al gehad! eergisteren: 37,3 gisteren: 37,4 vandaag 37,6 Verder heb ik redelijk veel wit verlies en een soort bultjes(lijken puistjes op mijn borsten en steekjes onderin mijn buik. Kan het zijn dat ik misschien zwanger ben of is het waarschijnlijk ontpillen? Is dit een goed teken? xxxxxx wendy
ja wat ik ervan weet is dat asl je temp hog blijft of hoger word je wel een redelijke kasn hebt maar ik wil je niet te blij maken want je lichaam kan je erg vor de gek houden. ik he zelf nu al een uur lans KRAMP IN MIJN KUIT erg erg erg gaat niet over haha zal wel niets zijn succes aan allebei.
Hallo wendy Waneer ben je gestopt met de pil dan? het ontpillen kan wel een jaar duren maar is per vrouw anders denk ik,ik ben nu een jaar van de pil en sinds 4maand officeel beginnen met zwanger worden we wouden eerst ontpillen maar k heb het de laaste tijd ook behoorlijk warmen en dan weer steen koud ik heb ook meer wit verlies maar geen bultjes op me borsten wel gevoelig borsten en na het eten behoorlijk misselijk maarja ik denk dat we gewoon moeten wachten tot we overtijd zijn en dan een test moeten doen haha Afwachten... Liefs Maria
ik was vorige maans (en nu misschien nog) ook aan het ontpilen en ik kan je vertellen dat je lichaam je erg voor de gek kan houden hoor. ik had ale verschijnselen maar drei negatieve testen later en twee weken overtijd kwamen de duivels toch dus nu maar hopen voor ons mik