Waar is vraag na??

Discussie in 'De lounge' gestart door liebrando, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    koop zelf alles nieuw maar denk dat indien ik dat niet zou kunnen ik zelf het liefst pakketten krijg met en merk en non merk. pakket lijkt altijd een kadootje :)
    ook is het wel leuk om in elke maat een merkpakje te hebben mocht je een keer een feestje ofzo hebben..
    succes, vind het een erg leuk initiatief. mocht je kleertjes nodig hebben stuur me dan maar een pb bericht. ook knuffels een speelgoed heb ik nog wel wat wat ik kan missen. kijk wel voor een mooi prijsje dan!

groetjess

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Als je het zelf wilt maken kun je een tijdschrift in de winkel. Waar de patronen en werkbeschrijving van de kinderkleding in staat.
    Op de markt of in de stoffenwinkel kun je alle benodigde spullen kopen.
    In het begin zul je ook materialen aan moeten schaffen zoals spelden, patroonpapier, naalden en daar komt het tijdschrift, de stof, het garen en andere fournituren nog bij.

3. Skye

Skye Niet meer actief

En ik denk als je hier een oproepje plaatst voor kleding voor kleine prijsjes, dat je dan al wel veel reactie krijgt.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik denk dat je moet proberen om gratis aan kleding te komen en dan dat te verkopen.

Deel het bedrag dat je dan verdient met de verkoop door twee. Een deel winst ( dus voor jezelf) en deel goed doel . Dan kun je bijvoorbeeld twee keer per jaar ( de seizoenen) rondgaan door het dorp of in de wijken van een stad voor het inzamelen van kleding.
    Daarmee kun je zowel jezelf bedruipen en gaat een deel naar een goed doel ( veel mensen willen dan ook wel hun kleding weggeven) en de minima kunnen dan goedkoop kleding kopen via jullie. want gratis kleding kun je dan ook weer erg goedkoop wegdoen.
    Ik ga mijn loon straks ook opdelen in een deel voor een goed doel. Van het uurloon dat ik ga vragen gaat dan een deel naar een project.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    alleen merk kleding.
    Jottum of barbara farber

Maar eigenlijk koop ik tegenwoordig alles nieuw

6. liebrando

liebrando Niet meer actief

ja ik wou dan zowiezo ook iets doen met een goed doel!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik denk dat veel mensen merkkleding zoeken voor een mooi prijsje... non merk kan je net zo goed nieuw halen....

8. liebrando

Ja er zal misschien vraag zijn naar merk, maar vele mensen kunnen dit niet betalen.....

9. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Nee maar wat iedereen probeert te zeggen is dat tweedehands non merk te duur is om via internet aan te schaffen..

10. liebrando

Ja zo, door die verzendkosten idd

11. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Je kan dan beter een gewoon tweedehandswinkeltje openen, maar dan zit je wel met hogere kosten, huur enzo.

12. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Denk je er wel aan om je kosten te dekken met je uiteindelijke verkoopprijs? Het is een leuk initiatief, maar als je je kosten er niet uit haalt, heeft het niet zo veel zin natuurlijk.

13. liebrando

ja dat kunnen we gewoon niet betalen anders had ik dat al lang gedaan. Maar dat word het hem echt niet. Nieuwe kleding kan ik ook niet inkopen veel te duur plus dat de prijs dan ook veel hoger word dan ik wil dus dat is ook geen optie.......

14. liebrando

Ja daar denk ik zeker om. Als die kosten eruit komen dan ben ik allang blij.....voor de rest maakt het me niet zoveel uit. Ik wil gewoon een webwinkel hebben voor mensen met het minimum maar goed ik zal eens even goed gaan nakijken bij andere webwinkels wat hun prijzen ongeveer gemiddeld zijn want daar wil ik dus echt onder zitten.......en hoe hun het doen met verzenden....

15. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ik koop veel tweede hands en het maakt mij helemaal niet uit of het een merk kleding is of niet.
    Als het er maar leuk uit ziet

16. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik denk niet dat zo'n winkeltje gaat lopen. Mensen met een minimum gaan gewoon naar de kringloper en mensen die onder het minimum zitten krijgen alles gratis via de voedselbank.
    Lager kun je niet zitten met je prijzen dan deze 2 'winkels'.
    Wel een leuk idee maar gaat helaas niet werken....

17. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    2de hands non merk is niet zo erg, maar dan zou je dat in pakketjes moeten verkopen.
    Of proberen zo goedkoop mogelijk in te kopen, of gratis te krijgen. mensen met een minimum inkomen zijn ook een goed doel toch?

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Webwinkels met kleding heb je al zoveel...

19. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    het loopt niet, ik heb dit nl ook gedaan met een vriendin van me.
    wij kochten grote nieuwe pakketten non merk kleding.
    het duurste wat we hadden was een sweater van 3,50.
    we hebben maar heel weinig verkocht.
    as zondag neem ik alles mee naar de rommelmarkt en hoop ik dat ik het tegen kostprijs kan verkopen.

we gaan dan toch maar over op merkkleding (wij willen met de tijd wel een echte winkel openen met niet alleen kleertjes maar alles voor baby's) t is ff wachten tot de kindjes beide op school zitten.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    tja ik denk ook dat non merk gewoon niet tweedehands verkoopt! merk het hier in ons dorp ook . er is een tweedehands kinderkledingwinkeltje. en het enigste wat super verkoopt is vingino., jottum, barbera faber etc.

de hemaatjes etc blijven hangen en verkopen gewoon niet!

Deel Deze Pagina