De eerste was een hele dronken avond op Ibiza. Op het strand De tweede gewoon in bed. Niet van Ikea trouwens haha
de eerste met mijn ex gewoon in bed en de tweede (net als de mk trouwens) tijdens een spontaan momentje op de bank 😁
Mijn oudste is verwekt toen mijn man aan het autorijden was en ik naast hem sliep (ik was nog een beetje onder invloed, was namelijk gedrogeerd geweest even daarvoor). Onze tweede en derde zijn verwekt toen ik met een vriendin bij haar op de bank lag en m'n man aan het werk was.
Hahaha! Leuk om te lezen . Onze dochter, hier in ons huidige huis. Geen idee meer eigenlijk waar in huis, maar dacht "gewoon" in bed . Deze kleine boef is gemaakt in zuid Frankrijk, op de camping. Waarschijnlijk in een laat uurtje, na wat wijntjes, op een barkruk in onze stacaravan .
In het UMCG. Finley is uit een cryo ontstaan uit dezelfde ICSI-behandeling als Aiden (dus zelfde eisprong en zelfde lichting zaad).
Haha, grappige vraag!! Eerste op de bank, tweede op bed! Allebei van de Ikea! Wel in hetzelfde standje en allebei een meisje! Maar of dat met elkaar te maken heeft
1ste in mijn oude woning met mijn ex op mijn verjaardag! Deze in juli gewoon in bed.. Geen idee van de datum precies de gyn zei dat we het een aantal dagen gezellig moesten gaan maken haha ivm clomid behandeling