Fantastisch om al die verhalen te lezen Mijn eerste... beetje onsmakelijk, ik had een schimmel infectie en had daarvoor bij de huisarts een pil gekregen. Maar omdat ik die dag vruchtbaar was, heb ik die pil een dag later gebruikt (op donderdag). En dat was maar goed ook, want ik ben die dinsdag of woensdag zwanger geworden
Oudste op rockwerchter....netjes in de tent 😜 Jongste gewoon hier thuis in bed, heerlijk normaal haha
Beide keren op vakantie in Frankrijk, rond dezelfde periode (juni) Kindjes zijn ook alledrie in maart jarig Voor ons vruchtbare grond daar, mijn man grapt dan ook altijd dat we maar niet meer op vakantie naar Frankrijk gaan
Beide keren in ons eigen bed, maar wel echt tussen neus en lippen door. Het waren meer vluggertjes terwijl we bij beiden al tijden bezig waren om zwanger te worden. Dus al die andere keren 1000000 tips uitgeprobeerd, of ook in het ziekenhuis zaad afleveren en zelfs 1x icsi...
Tijdens carnaval Blijkbaar trokken de eitjes en de zaadjes zich niks van het weinig slapen, veel drinken en ongezond eten aan.
In de achtertuin op de picknicktafel *bloos* Wat staan er leuke tussen.. hoe dan ook, elke zwangerschap is een wonder.. In welke positie of op welke plek je kindje ook "gemaakt" is..
De eerste in Oostende, tijdens een weekendje weg met vriendlief. De tweede 'gewoon thuis', maar wel de nacht van het 25-jarig huwelijksfeestje van mij ouders waar we net van thuiskwamen
De eerste in de badkamer onder de douche, toen waren we nog lekker wild en deden we wel 6 keer op een dag. Was ook niet gepland! De tweede gewoon in bed lekker saai wel gepland.