De eerste heb ik geen idee van, maar ik vermoed onder de douche in het vakantiehuisje De tweede, derde en vierde allemaal in hetzelfde IKEA bed. Okee, Nrs 3 en 4 zijn van dezelfde lichting. En om het nog ingewikkelder te maken: alleen nr. 4 is het eerste kindje dat ook daadwerkelijk geboren gaat worden. De rest is helaas niet verder gekomen dan 8 weken of minder
In december, "saai" in bed. Maar wel in het buitenland, was op bezoek bij toenmalige vriend. Mijn souvenir dus
Allemaal in bed, lekker saai haha. Alleen deze op een moment dat ik niet eens zin had en dacht nou lief doe maar dan ben je er vanaf
We hadden verwacht op vakantie in Italië...maar bij de eerste echo bleek ik iets langer zwanger dan verwacht. Dus tja gewoon heel normaal thuis in bed En daarna zonder dat ik het wist zwanger op vakantie geweest
Gewoon thuis, in ons eigen bed. Eigenlijk dankzij ML, het was de nacht van 4 op 5 oktober, hebben we terug geteld, we hadden bezoek gehad 's avonds en ik had eigenlijk niet zoveel zin meer in sex. ML wel en van het één kwam toch het ander. Zwanger worden zou ongeveer onmogelijk zijn aangezien ik PCOS had, al tijden niet meer ongesteld was geweest en moest afvallen voor behandeling (in het voorjaar). Het is dus met recht een wondertje voor ons, ons zoontje. Dat is nu een beetje ons grapje geworden, zegt ML "jaaaa, als het aan jou had gelegen, was F. er nu helemaal niet, hahahaha!". Liefs,
15 november 24 uur na de ovitrelle spuit. In ons eigen bed met kaarsjes aan en een bos rozen naast het bed
Heel romantisch in een lab in Gent. Feitelijk heeft een andere man dan mijn man mij zwanger gemaakt (terugplaatsing gedaan).