Hey meiden, Ik heb jullie hulp nodig... Mijn stiefvader wordt begin volgend jaar 50 en ziet dus Abraham! Mijn zusje en ik zouden samen een fatsoenlijk koffiezetapparaat voor hem kopen, maar nu wil zij dat dus alleen doen (het was haar idee).. Hebben jullie misschien suggesties voor een ander leuk cadeau wat ik kan geven?? Geen kleinigheidjes want ik vind 50 wel een speciale leeftijd en hij doet altijd alles voor ons...... Alvast bedankt voor de hulp
Ik had een super grote mand gekocht voor mijn schoonvader en daar 50 hele kleine cadeau's ingedaan die voor hem en ons een speciale betekenis hebben.
Mijn schoonmoeder is ook net 50. Wij hebben 's morgens een ontbijt laten bezorgen. En ze gaan binnenkort uiteten naar een erg goed restaurant met de taxi. En heb nog een kettin met hanger gegeven met haar 3 kleinkinderen in gelaserd.
Geen idee wat voor koffiezet apparaat het word maar anders maak je een leuk en lekker koffie pakket. Met verschillende soorten smaken koffie, koffie melk, suikertjes etc etc .. Zoiets ?
Ik heb toen mijn vader 50 werd een geschiedenis( levensloop) boek voor hem gemaakt van zich zelf. Verhalen op gehaald bij tante.s oom. Opa en oma leefde nog en zo met oude foto.s van zich zelf heb ik een levens loop boek gemaakt. Of hij het leuk vond weet ik niet meer is al weer 14 jaar geleden maar vond het zelf wel heel leuk om te maken en te geven. Vond het een uniek cadeau van me zelf. Is natuurlijk niet uniek maar op dat moment wel. Leuke cadeautjes verder zijn denk ik een toupet( grap) namaakpil dat soort gekkigheidje.s valt ook vaak in de smaak. Zelf hebben ze die avond een soort danseres uit genodigd was ook leuk om te zien haha.
Zomerrr: waar moet ik aan denken als je zegt kleine cadeau's met speciale betekenis? Ontbijtje thuis: dat is wel leuk om er sowieso bij te doen Levensloopboek: wauw dat is wel heel leuk! Het moeilijke hierin is natuurlijk dat het mijn stiefvader is (sinds mijn 15e) en niet mijn vader, dus met zijn ouders of familie heb ik eigenlijk nauwelijks contact...