Hallo dames. Ik droom al vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben over een jongete. Eerst droomde ik over een tweeling dat er een jongentje ter wereld kwam maar de 2e niet wilde komen(klopt ook achteraf want nu is het er nog maar 1) Nu blijf ik dromen over de bevalling enz.. en elkekeer komt er een jongentje ter wereld! Ik heb al een meisje en een jongen,.dus maakt mij nu niet uit wat het word!! Wie ook contenu gedroomd over geslacht en was ook juist?
Ik heb 1 keer gedroomd dat ik een meisje zou krijgen, volgens mij was dat ook de eerste keer dat ik over het geslacht droomde. Daarna alleen nog maar gedroomd over een jongetje. Bij de 20-weken echo bleek dat we inderdaad een jongetje krijgen, en dat is nog eens zeer sterk bevestigd bij de 3-d echo
Ik had vanaf het begin een sterk voorgevoel dat het een meisje zou zijn, ik zag in mijn dromen een meisje in onze tuin rondcrossen op de chinese kalender stond dat het een meisje zou zijn, wat mijn voorgevoel nog een beetje versterkte (ondanks dat het puur toeval is) En ja hoor we krijgen een meisje
Wel toevallig eh haha,wel leuk om te horen dat het dan ook daadwerkenlijk zo is Ben nog niet zo ver om het te weten wat het is maar kan niet wachten.. Bij mijn eerste 2 wist ik het niet en wou ik dat het een verassing zou zijn bij de bevalling. Maar NU wil ik het echt wel weten!! Ik zie trouwens dat er een boos icoontje staat,.is verkeerd maar krijg hem niet weer weg!
Hier ook!! Bij de eerste droomde in al vroeg in de zwangerschap over een meisje, zo'n kleine blonde met 2 sprietstaartjes aan de zijkant. Ook droomde ik regelmatig over mijn bevalling, dat het een keizersnede zou worden. Beide zijn uitgekomen! Nu droom ik al vanaf het begin van een klein blond kereltje op z'n fietsje. Ik heb absoluut geen voorkeur maar ben wel heel benieuwd of mijn droom nu ook weer uitkomt. Nog een weekje wachten en dan kunnen we het hopelijk zien!
Oh das toevallig dames dat het ook nog zo is uitgekomen. Ik droom ook regelmatig over het geslacht van de baby. En het is 9 van de 10 keer een meisje. Een keer kon ik echt goed zien dat ze pikzwart lang haar had hihi. Volgende week maandag weet ik wat het wordt. Ik zal hierop terugkomen dan. (Vanaf dag een dacht ik dat het een meisje was, maar nu sterk het gevoel dat het een jongen is. Beide zijn welkom.)
niet gedroomd naar ik weet (maar ik onthou mijn dromen niet vaak) maar ik "wist" beide keren eigelijk wel wat het werd... Bij de 2e heb ik met 6 weken al jongenskleding geshopt. Gekkenwerk eigelijk. Pas dat ik naar buiten liep met de kleertjes dat het "o ja officieel weet ik nog niet wat het wordt..." doordrong. Maar ik had het goed. Misschien toeval, misschien niet.
haha wat grappig. Ik heb er niet over gedroomd, maar was er op de 1 of andere manier wel helemaal van overtuigd dat onze 1e een jongen zou worden. Waarom geen idee, want het maakt ons uiteraard geen barst uit. Maar haha, er kwam een meisje uit, echt lollig. Ik heb wel 10 keer na de bevalling gezegd: het is een meisje!!
toen ik net zwanger was droomde ik over een vaalbauw fietsje met meisjes naam aan de zijkant.. vorige week ben ik bevallen met van een kindje met 14 weken en zover ze kon zien dacht ze een meisje.. over 6 weken pas de definitieve uitslag maar ik weet wel bijna zeker dat het een meisje is.. raar eigelijk toch dat het dan uitkomt!
Ik heb er zelf niet over gedroomd, maar wel een super sterk gevoel dat we een zoontje zouden krijgen. Een vriendinnetje heeft wel over mij gedroomd dat we een zoontje krijgen Ennnnn zie mijn onderschrift
Bij allebei mijn (goede) zwangerschappen had ik vanaf dag 1 een heel duidelijk gevoel over het geslacht. Klopte in allebei de gevallen. Bij de miskraam had ik geen voorgevoel, en sowieso al het idee dat het mis zou gaan (zonder aanleiding overigens). Ik heb ook regelmatig gedroomd. Deze keer bijvoorbeeld dat ik een uurtje en 1 perswee beviel van een meisje met blonde haartjes. Ik hoop dat deze droom ook uitkomt, haha!
Ik heb een sterk gevoel dat we een jongen krijgen, maar droom een paar keer per week over een meid. We zullen zien....
Bij de eerste droomde ik er niet over maar ik wist gewoon zeker dat t n jongen was we hebben zelfs geen geslachtsbepaling laten doen tot de 20 weken echo.. terwijl de kast wel al vol hing met blauwe kleertjes! bij de tweede dacht ik een meisje maar droomde ik n jongen, de droom kwam uit en nu droom of denk ik niets eigenlijk zou n meisje leuk vinden maar 3 jongens op de achterbank zou ook geweldig zijn
als ik mijn dromen mag geloven krijgen we een jongentje mijn gevoel zegt dit ook maar het duurt nog wel een hele poos voor we het zullen zien
Bij de 1e zwangerschap klopte het. Ik had een terugplaatsing van een embryo gehad en nog nooit gedroomd dat ik zwanger was. Na die terugplaatsing droomde ik dat ik zwanger was, rond 8 weken bloedverlies kreeg en dat het een jongetje was! Ik was zwanger, kreeg bloedverlies rond 9 weken en het was een jongetje!!!! Nu klopte het niet. Ik heb het geslacht gedroomd in het begin van de zwangerschap, maar bij de echo bleek dat het niet juist was, haha!