ik ga altijd naar pearl en word daar goed geholpen. ik koop altijd 2 brillen en die kosten dan rond de 500 euro samen. ik hoef maar 200 te betalen want de rest word vergoed. ik ga altijd voor 1 neutrale bril en 1 bril met een leuk kleurtje. op dit moment heb ik een randloze zwarte bril en een hippe paarse bril.
Ik heb laatst bij eye wish een bril gekocht en kreeg toen 50% korting op het montuur, scheelde toch behoorlijk in het totaalbedrag! Veel opticiens hebben dat soort acties; dan weer korting op montuur, dan weer korting op de glazen, dan weer een tweede bril gratis... Gewoon eens op websites kijken naar de lopende acties!
Eyes and more, 100 Maar ik ben niet tevreden. Baal ervan dat ik niet voor een betere kwaliteit ben gegaan Het is m'n eerste bril en had niet verwacht hem zoveel te gaan dragen. Nu draag ik hem dagelijks en er zitten al krasjes op het glas en de lak is op meerdere plaatsen al van het montuur.
Vandaag dus de oogmeting gedaan mijn hoofdpijn verklaard een hele boel haha 😁 Maar ik ben geslaagd voor 2 brillen. PIPA Brillen op Specsavers | Specsavers MARISA Brillen op Specsavers | Specsavers 😆😆
Een torisch bril compleet voor 25 euro bij brillen24.nl Goeie service ook als hij niet lekker zit kan je kosteloos een andere uitkiezen
ELke twee jaar een 85 euro met spaarplan bij Hans ANders. 500 euro vind ik ronduit belachelijk voor een bril.
Wow, 600! Ik betaal 3,50 per maand en kan dan eens per 2 jaar een nieuwe bril uitkiezen bij Hans Anders. Naar Pearl en Specsavers ga ik écht niet. Waardeloze zaken en die kinderachtige manier van reclame maken, vind ik echt verschrikkelijk. Bleeegh.
Ik betaal 6 euro per maand bij Hans Anders voor elk jaar een nieuwe bril. Marnat heeft net een nieuwe van Specsavers voor 23,80.
Ik heb een bril van het merk guess. Zwart met rood en past bij alles. Ik geloof dat ik rond de 400 euro heb betaald destijds. Ene oog min andere plus en 1 oog cylinder. Andere niet. Wel vorig jaar nieuwe glazen in laten zetten omdat mn sterkte flink veranderd was. Dit was 120 euro. Daarnaast een reserve bril, geloof iets van 100 euro, maar dit is dus echt een goedkope bril met goedkope glazen. Alleen voor noodgevallen.
Oh. En betreft winkels. Hans anders ooit een bril gekocht, waardeloze kwaliteit en waardeloze glazen. Nooit weer dus. Specsavers vind ik ook knudde, die vent die poeierde mij af met een paar kan en klare lenzen zonder goed te kijken. Meneer wou naar huis. Dus ook nooit weer. In mn oude woonplaats ging ik uiteindelijk naar greving. En in mijn woonplaats nu naar nico brillen. Iets duurder maar goede service.