Ik had al het idee dat ons huis vochtig is. Maar nu ik vanmorgen allemaal water op de zeepketting in het toilet zag weet ik het zeker.. Wat kun je er tegen doen. Ik moet de was ook binnen ophangen nu en dan wordt het nog erger ben ik bang..
Sowieso genoeg ventileren en luchten. Ik heb ook geen droger, dus moet binnenkort de wasjes binnen gaan hangen maar wat hier wel helpt is de was dubbel centrifugeren (dus nadat de was klaar is nog een keer op centrifugeren zetten) en de was zo hoog mogelijk ophangen.
Boven staat bij ons in de slaapkamer het raam dag en nacht open en beneden als we thuis zijn ook altijd het keukenraam. Moet je dan die vochtvreters in elke kamer zetten?
wij hebben het ook ik heb alleen in de badkamer en wc er een staan op de zolder waar ik droog en op onze eigen slaapkamer heb ze gewoon van de action voor twee euro werken prima vervang ze ongeveer eens in de twee a drie maanden je merkt dat het echt minder wordt
wij hebben een houten vloer en die gaat als het echt vochtig is helemaal bol staan. we hebben toen een ontvochtiger gekocht (machine). 100 euro ofzo nieuw maar je kan ze ook tweehands kopen. Werkt als een trein. Dat ding haalt elke dag 20 liter water uit de lucht en dan is het zo weer over met het vocht.