Ik ga dit jaar met mijn gezin ruim 1400 km rijden naar onze vakantiebestemming. We willen in de regio van Lyon overnachten. Nu heb ik geen zin om onze volgepakte auto voor 1 nacht uit te laden. Wie tipt ons? Ik zoek: - regio Lyon - afgesloten/bewaakte parkeerplaats - ontbijt (evt. extra betalen) - driepersoonskamer - in de regio makkelijke avondmaaltijd verkrijgbaar Dank alvast voor de tips!
Hotel Medicis, Roussillon net iets na Lyon. Wij hebben er in de meivakantie overnacht in een familiekamer voor 4. Bedsen waren goed. Voldoet aan al je eisen. Niet daar ontbeten, maar kon wel. Hebben toen gegeten bij de Burger King waar we toen op weg naar het hotel langs reden, er was daar geloof ik ook een pizzeria en een steakhouse. In het dorp zitten denk ik ook wel restaurants
Hotel Confluence in Lyon. Het zit aan een grote shoppingwall met op de bovenste verdieping allemaal eet tentjes. Er zit een afgesloten parkeerplek in de garage voor bezoekers van het hotel. Heerlijk omtbijtbuffet. Echt een aanrader !
Ibis budget Macon Nord. Prima (budget) hotel. Ongeveer uurtje voor Lyon. Parkeerplaats gaat s nachts dicht. Je kan er ontbijten, deden wij nooit. Is vrij basic qua ontbijt. Volgens mij ligt in de omgeving vanalles om te eten. Wij hadden onderweg al gegeten. Je rijdt in 2 min weer peage op richting Lyon.
Een Airbnb boven de hoogste berg naast een prachtige kerk. Je kom daar ook dineren in een panorama restaurant, was echt prachtig!