Dat winkelen zonder limiet klinkt goed, maar ik ben al blij als ik 's nachts naar de wc kan lopen zonder over mijn eigen voeten te struikelen, dus ik wil niet weten wat voor vreselijke dingen ik slaapdronken zou kopen.
Bizar he! Vreemd concept, de tijd. Ja buiten de nachten om gaat t goed, heerlijk schattig jommetje is het ♥️
Nu nog zonder kinderen ben ik heel makkelijk en zeg ik voor bijna alles wel. Ga er vanuit dat iemand het niet zomaar doet dus maak maar wakker dan. Vaak genoeg voor vriendinnen in crisis of mijn werk het bed uit gebeld, en slaap zelf al vrij slecht dus ben er wel aan gewend Kom je met bitterballen, pizza, een leuke reis, knuffels met manlief of de poes, dan ben ik helemaal gelukkig
Zeker nu met een baby die al een week ziek is: voor hélemaal niets. Voor vakanties zet ik wel een wekker, maar dan wil ik die wel voorbereid hebben. Dus, laat mij maar weer eens een nachtje lekker doorslapen.
Ik heb daar ooit een hilarisch tiktok account over gevolgd. Een NLe meid die elke week na het uitgaan stomdronken op Ali allerlei dingen ging bestellen. Stringbikini's, idiote schoenen. En dan als het binnenkwam met compleet vreemde maten ging ze alles passen en op tiktok showen, geweldig
Mij niet wakker maken in de nacht hiervoor, dan word ik echt pissig .. maar voor sushi daarentegen, daar mag je me wel voor wakker maken als ik niet zwanger ben haha. Oh en natuurlijk voor een vakantie/weekendtripje! Kans dat ik eerst heel blij word en dan mega gestresst. De controlfreak in mij wil wel alles goed ingepakt hebben en niet alles last minute in een koffer geflikkerd haha.