meiden even een tip vandaag rijd er geen bevooraadings verkeer van en naar tankstations.is het weer morgen ook nog zo dan word er morgen ook niet gereden. het kan zijn dat er tankstation zogezegt droogvallen. je kan hier dan dus niet meer tanken. ze willen proberen de snelweg stations te doen. maar de chauffeurs zeggen nu nog steeds dat ze het gevaarlijk vinden omdat ze eerst nog een stuk binnen door moeten. mochten jullie nog weg willen en is je tank bijna leeg zou ik even gaan tanken ik denk ik meld het even want als je straks niet meer kan tanken en je moet weg! heb je een mooi probleem
Bedankt voor de tip ! Sjonge jonge.....er valt ook een keer sneeuw in Nederland en gelijk is iedereen en alles van slag.....
Tsja...leuk hoor witte kerst. Maar wilde deze week nog even lekker met zn alle shoppen....vissies voor mn aqua kopen (zijn er een stel dood gegaan helaas en t word n tikkie leeg zo) Maar durf niet weg zo. En dan durf ik straks weg en dan hebben we geen diezel meer.. Volgende week wil mn moeder n aantal dagen komen logeren ivm mn middelste die de donderdag jarig is. Maar die moet met de trein... En mn schoonzus wil komen ivm de verjaardag maarrrrr....die moet uit groningen komen... Normaal al n beetje vervelend om rond of op kerst jarig te zijn. Maar als er door de sneeuw dan helemaal niemand komt... OF door dat er geen brandstof is door die sneeuw..
ze mogen niet rijden van de klpd omdat het gevaarlijke stoffen zijn. als het nu gaat sneeuwen is er een algemeen rij verbod voor adr voertuigen.
mijn tank is vol maar ga ook echt niet auto rijden nu met dit weer ik loop wel haha en ik vind het heerlijk zo die sneeuw mij zal je echt niet horen klagen de kinderen genieten dus wat willen we nog meer
Goed dat je het zegt, wij wonen midden in de polder, en voor een simpele boodschap moet ik met de auto.
ben blij dak hem zaterdag nog ff vol heb gegooid. Ik dacht al bij mezelf mocht het slecht weer worden zul je zien moet ik ineens naar het ziekenhuis ofzo omdat ik zo'n brekebeen ben. Dan kan je maar beter de tank vol hebben. Maar tot nu toe nog geen ongelukken gebeurt. Maar laat de auto toch nog maar staan hier in de wijk is het een ware ijsbaan...hier strooien en schuiven ze niet.
Als ik af en toe de autos over de weg zie schuiven, vind ik t niet zo raar dat die tankwagen nu niet mogen rijden. Als die dingen gaan schuiven, is er geen houden meer aan!
Ik vind het ook heel verstandig! En ik vind het ook onverstandig om nu je tank leeg te gaan rijden, dus ik maak me over mn eigen tank geen zorgen
moet ook zeggen dat het wel een fijn idee vind. want als vriend nu met 47000 liter brandbare of zelf explosieve vloeistof achterzich aan het rijden zou zijn had ik niet rustig gezeten
ook vanacht is er niet gereden ook vanmorgen word er nog niet gereden. er word vanwacht dat vandaag de eerste stations droog vallen.
tank is vol, meestal doe ik 3 weken op 1 tank dus dat moet goedkomen. ik zal mijn man nog even waarschuwen, zijn auto slurpt ietsje meer namelijk