:xJeetje wat ik nu net lees. :x Bekkenbreuk zwangere vrouw door mishandeling | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Tegelijkertijd geplaatst: http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/233321-bekkenbreuk-zwangere-vrouw.html
En dan heeft zo'n gast natuurlijk ook nog recht op de bezoekregelingen met zn kind straks........... stoere vent hoor :x Voor de vrouw wordt het waarschijnlijk wel een keizersnee.
Wat een trieste zak zeg! Poeh lastig als hij straks ook nog recht heeft op een bezoekregeling. Ik kan me voorstellen dat je dan bang bent dat hij dat kind iets aan doet.
Dit is mijn achternichtje ook overkomen. We hebben al heel lang geen contact met die kant van de familie omdat het nogal een ander slag volk is. Maar ik schrok me toch helemaal rot toen ik hoorde dat ze bijna doodgestoken was door haar ex, voor de ogen van haar kinderen. Ze is nu invalide en mist 1 oog omdat hij in haar hoofd gestoken heeft. De familie heeft er toen zelf voor gezorgd dat hij dit nooit meer kon doen.
Serieus?....... Dat is ook wel heftig.. Niemand voor opgepakt dan? Maar wat verschrikkelijk voor je nicht!!!!!!!!!!!!! Ze bent voor je leven getekend, daar kom je toch nooit overheen.. En die kinderen... bah! Wat een naar verhaal.
@Tamale, het is mijn achternicht. Ik heb haar nooit persoonlijk gekend maar het moet inderdaad verschrikkelijk zijn. Ik ken het verhaal van horen zeggen, via mijn oma. Ik weet er ook niet veel meer over. Maar zoals ik al zei, het is een "ander" slag volk. Die houden er meer van om hun eigen zaakjes op te lossen.
Ook niet mijn steil hoor. Maar we zien ze niet voor niks niet. Aan de andere kant denk ik wel dat het nederlandse recht geen zegen viert. Ik werk zelf in een TBS kliniek en als ik zie hoe goed ze het daar hebben denk ik dat ze er makkelijk vanaf komen.
Luna, ja ik dacht echt van ''ok''! haha idd sommige mensen zijn zo anders he... ik zou daar idd ook geen contact meer mee willen hebben pff wat een geweld zeg..... echt erg en zo triest...
Jeetje, wat heftig! Ik snap dat instinct wel hoor, maar dat ze het dan ook doen. Ik snap dat jouw familie zich niet zo thuis voelt bij die tak!