De cam blijft op mijn decolleté, verder niks anders in beeld. Die kerels gaat het ook niks aan dat ik zwanger ben haha
Hoi, Je kan mij benaderen op Facebook Dina Buivenga, ik werk anderhalf jaar als zelfstandige distributeur voor het bedrijf Juiceplus, ik help mensen online aan een gezonder leven. Ik werk via Facebook, en coach mensen bij vragen die zij hebben. Je hebt geen opleiding nodig, wel doorzetting vermogen, en creatief zijn. Alle trainingen krijg je van ons, online kan je alles volgen. Ook 1x in de week heb je online training, leuke events waar je eventueel naar toe kan gaan. Je werkt naar je eigen inzet. Je kan van 0euro naar 500-1000-2000euro inkomen gaan toewerken. Kijk maar anders op mijn Facebook Dina Buivenga, je kan mij een pb sturen of op de website Fruit and Vegetable Nutrition for a Healthy Diet |Juice Plus+ Groeten Dina
Ik ben al distributeur bij juiceplus, maar nadat ik 60,- heb overgemaakt vernam ik niks meer van mijn coach en ik weet niet precies wat verder de bedoeling is dus doe nu niks met mijn Facebook pagina...
Klacht: Opgelicht n.a.v promotie productiewerk.nl dubbeltje op zijn kant. Zijn meerdere topics over op internet