We zijn vaker verhuisd maar nog nooit heb ik dit meegemaakt Hebben een woning toegewezen gekregen en ipv een intake bij de woningbouw komt die vrouw hier! Bij onze "oude" woning ! ... Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? We zijn voor het laatst 4 jaar geleden verhuisd en met dezelfde woningbouw toen hadden ze deze vreemde eis niet namelijk...
Komt ze niet meteen kijken hoe je je oude woning achterlaat (wat er nog gedaan moet worden e.d.)... deze woning is ook van dezelfde woningbouw begrijp ik!?
Ja maar das nou het punt we hebben alleen de toewijzing gekregen en niet de sleutels Het is ook geen oplevering Daarom is het zo vreemd...
Vaak komen ze een voorinspectie doen om te kijken wat je in je huis naar de oude staat terug moet blijven en wat mag blijven hangen/staan/liggen...
Maar dat doen ze toch pas als je de woning opzegt? Wat ik begrijp is er alleen nog maar een nieuwe woning toegewezen en hebben ze die nog helemaal niet geaccepteerd toch? Dus ook de huidige woning niet opgezegd? Wanneer komt die vrouw van de woningbouw?
Nou we weten nu waar het om ging Mijn broer... Ze hebben vaak over zijn tuin geklaagd en willen dat hij zijn gordijnen opend overdag Dus wouden ze eerst kijken hoe wij het in huis hadden voor ze ons naast hem lieten wonen Nou wij zijn met een gouden griffel geslaagd whaha Pfftt wat een gedoe...
Wat denk je hoe wij ons voelen... Ze wou bij ons thuis komen voor een goed gesprek Heel vreemd want dat hadden we nog nooit gehad in al die keren dat we zijn verhuisd,met hun woningbouw Dus toen ze bij ons kwam zaten we zo maar haar te kijken toen ze het ineens over mijn broer had... En dat zijn tuin erg slecht onderhouden word en dat hij een soort aso is in die straat We gaan dus wonen in het huis naast mijn broer...
heel apart.. weet je broer dit zelf? is dit ook met hem besproken? Vind het ondanks dat je familie bent toch een beetje schending van privacy ofzo!
Sinds wanneer bepaald een woningbouw vereniging dat iemand zijn gordijnen moet openen? Als iemand de hele dag zijn gordijnen dicht wil houden dat is dat toch zijn/haar keus? Je betaald niet voor niks huur als je het mij vraagt!
Wij vinden het ook nergens op slaan... Wat hebben wij temaken met zijn tuin of zijn gordijnen Ik dacht even dat het normaal was,een nieuwe regel ofzo... Maar nu ik jullie reacties lees... Het voelt als een voorwaarde dat we hem in de gaten moeten houden qua tuin en gordijnen... En zo kwam het ook op mij over... En wisten jullie dat het doen van je gordijnen en vaasjes enz in de vensterbank dat het FRONT heet?
heeel bizar. Ik zou anders toch bellen en een klacht indienen! en nee jij bent niet verantwoordelijk voor je broer (maar wil je er dan wel naast wonen dacht ik later hahaha) nou iig heeel veel succes!
Weet je wat het is Hij heeft veel problemen met de buurt en heeft vele dingen gedaan die niet door de beugel kunnen maar nog nooit heeft hij mij erin betrokken Daarom mijn keuze om DIE woning tenemen Lekker groot voor mijn boy
Het had veel mooier geweest als er een onbekende naast was gaan wonen....wat hadden ze dan gedaan? Raar zeg! Ik vind dit inderdaad de privacy schenden, van jullie beide en zou er zeker nog actie op ondernemen. Wat denken die lui zeg! Misschien een huurverlaging vragen: voor mooie dure gordijnen die met een klap in je handen open gaan (tevens een setje voor broerlief) en een leuke deco-bon, om je Front gezellig op te leuken Wat een kaktut zeg! Ik ken ook een stel die de gordijnen ook vaak dicht hebben, hij heeft lasogen!