ik kan alleen een link vinden in Zweden, ze zijn van Goodbrand dus ...: Wet wipes Je zou ze eens kunnen mailen met de vraag waar in NL ze deze verkopen?
Ik weet vrij zeker dat ik ze toch bij de Action heb zien liggen. Vond het toen namelijk erg lijken op het merk Lief. Naar heb ze idd de laatste tijd daar ook niet meer gezien. Misschien is het een kleine partij geweest.
Nee ik heb nog geen email terug. Ik heb van de week nog eens gemaild maar nog niks van gehoord. Ik heb net ook een mailtje gestuurd naar die buitenlandse site,misschien hoor ik daar wel wat van Ik laat sowieso weten als ik weet waar de doekjes te koop zijn
Ik heb vanmiddag even zitten speuren maar geen winkel had ze, zelfs beslist.nl niet. Ik hoop ook dat ik antwoord krijg want ze zijn bijna op haha.
Ik dacht dat ik ze een tijd terug ook bij de Action heb zien liggen in de 'tijdelijke' bakken, maar naar aanleiding van dit topic ging ik twijfelen. Dus ik ben gaan opletten in de winkel voor je. NIET bij de Lidl, NIET bij de Coop, NIET bij de AH, NIET bij de Zeeman, NIET (meer?) bij de Action en vandaag kan ik er aan toevoegen: NIET bij de Deka. Als iedereen nou even in de winkels kijkt; zullen we vast zo door de supermarkten en huishoudelijke winkels heen zijn!!!