Een tijdje geleden zag ik hier in topic over een bloempot waar een vlinder op was gemaakt met de voetjes van een kind als vleugels. Deze kan ik alleen niet meer terug vinden.. Ik ben benieuwd welke verf jullie hiervoor gebruiken.
Zo leuk!! Maar ja....je hebt maar 1 keer om het goed te doen he.... En daarna? Afbakken in de oven ofzo?
Gewone kinderknutsel verf (action 1 euro p fles) en daarna aflakken. Als het niet meteen goed gaat kun je het er zo afwassen, pot laten drogen en weer opnieuw proberen.
Spuitlak?? Of vernis?? Waar kan ik spuitlak vinden en hoeveel kost het ongeveer? En waar vinden jullie zulke leuke potjes? Bij action niet.
Ml heeft net leuke bloempotjes bij de blokker gekocht. Ik ga het morgen proberen met de kinderen ben benieuwd...
K*tdingen ben zwaar geïrriteerd want hier krijg ik t gwn niet voor elkaar met dl. Werkt totaaaal nietmee en met zn tweeën vasthouden gaat ook niet, voetafdruk lijkt in verste verte niet op een voetje. Kromt dr tenen, ik kan er echt niets van maken. Balen, heb geen ander leuk idee.... zucht
Ik heb de witte potten bij de action gehaald. (3 euro per stuk) Mijn eindresultaat is iets minder mooi geworden dan het voorbeeld, maar ben er toch blij mee
Ik heb het op kleine ronde canvas doekjes gedaan met plakkaatverf van de Action. Helaas niet zo mooi als op de bloempot maar degene die dat gemaakt heeft zal eerdt goed geoefend hebben