Ik ben echt verslaafd aan het raken aan marktplaats. elke avond kijk ik even wat er allemaal in mijn buurt te koop is. de gekste dingen. Ik blijf kopen,mijn man vind dit erg raar. wie nog meer? of wie is er ook een beetje aan verslaafd?
ikke(verslaafd) kijk elke dag wel even,soms zelfs wel een paar keer per dag. I'm loving it Het is als over een rommelmarkt lopen,alleen nu met een koppie thee op de bank
ik kijk ook regematig of er nog wat leuks bij zit voor mn oudste dochter aan kleding. ben beetje inspiratie-loos momenteel,ze loopt altijd in een shirtje en broek of rokje en nu ook in jurkje maar altijd zo saai/standaard... dus kijk ik op mp of daar nog iets leuks bijzit
Ik kijk ook dagelijks en dan vooral bij wat mensen gratis weg willen doen. Al een hoop leuke spullen bij elkaar verzameld op die manier.
Ja hier ook erg verslaafd Gok dat ik totaal 3 uur per dag kwijt ben aan Mp Als iemand in me omgeving iets nodig heeft nou stef zou jij willen kijken? En krijg ook te horen ''je weet de koopjes wel te vinden'' Erg leuk!!
Ik ben ook verslaafd! Maar dan met verkopen. En het mooiste is, mijn moeder is er vorige week ook mee begonnen en die heeft de smaak ook te pakken. Ze wilde de hele inboedel er wel opzetten
Ik heb zo m'n momenten! Vooral als er weer kinderkleding moet komen, omdat ze gegroeid zijn, dan ga ik op zoek naar leuke merkkleding!
Ik ook,heerlijk! Maar als tegenprestatie verkoop ik ook veel via mp,ik noem het altijd mijn 'eigen winkeltje of zaak'! Zo hoef ik me lekker niet schuldig te voelen Vorig jaar hebben we van het geld van de spullen die we verkocht hadden, een mooie piano gekocht!