ik had net een gravitamon ingenomen maar het kwam er na een kwartier weer uit.. Zal dan alls eruit zijn en moet ik een nieuwe nemen? of niet? wat denken jullie?
Ach, zou het uitmaken als je het niet meer innam vandaag? dikke kans dat je de 2de ook gaat katapulten! 1 dagje niks maat niet uit!
ja maar ik ben ook helemaal niet meer misselijk ofzo.. het was echt een soort vlaag in een keer en toen ging het er ineens uit en weg was het.. niet dat ik nu aan eten moet denken maar vanavond heb ik er echt wel trek in
Heb je hem op nuchtere maag ingenomen? Staat erom bekend dat je namelijk op nuchtere maag daarvan kan overgeven.
Het advies bij vitamines is: altijd innemen na de de maaltijd, ivm misselijkheidsklachten. En tja als je een gevoelige maag hebt, of snel misselijk raakt moet je dat helemaal doen.
ik had ook heel veel last met de pilletjes van gravitamon, neem ne alleen foliumzuur in en dat gaat helemaal goed, gewoon wat meer groente en fruit eten komt het ook helemaal goed!
Heb ik ook een paar keer gehad toen ik zwanger was. Ik had m een keer op mijn nuchtere maag genomen en toen kwam het er dus weer uit...