vakantiefoto's hoe doen jullie dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Inky, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik heb nu de vakantiefoto's laten afdrukken maar ik zit nu net te bedenken, waar ga ik ze inplakken?

    Toen we nog geen kids hadden gingen ze gewoon in de fotoboeken van ons. Maar nu we 2 kinderen hebben weet ik even niet hoe ik het moet doen.

    Ik kan ze natuurlijk allemaal in ons fotoboek doen maar de jongens hebben ook hun eigen fotoboeken. Moet ik dan die van de kinderen niet in die van ons doen? lijkt me wel jammer voor later.
    Drukken jullie ze dubbel af, of gewoon geen in die van de kinderen?

    Ik ben erg benieuwd.
     
  2. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Je kunt je vakantiefoto's toch ook op CD-rom laten zetten. Geef je elk kind een CD-rommetje ;)

    De funecho en echofoto's staan bij ons ook al op CD-rom, erg hip 8)

    Voor mezelf heb ik nog een ouderwets fotoboek... tja, dat vinden wij nog erg leuk!
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben hier geen gescheiden albums, maar als je dat wel wilt zou ik inderdaad dubbelprints laten maken. of misschien is een setje nabestellen voor de kinderen voordeliger als het er niet zo heel veel zijn. is jullie eigen album compleet en die van hun ook!
     
  4. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ze staan ook allemaal op cd-rom. Maar ik vind het veel te leuk om met de kinderen het album door te kijken. En ik heb gehoord dat foto's op cd-rom niet voor eeuwig zijn dat die het opeens niet meer doen na een paar jaar.

    Ik denk dat ik de leukste met de kids maar dubbel moet gaan afdrukken ja.
     
  5. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Mijn moeder heeft zowel voor mijn broek en mij een paar aparte albums gemaakt. Ook heeft zij familiealbums gemaakt.
    Moet zeggen vind het wel heel leuk gedaan voor elk een ander album.

    Tegenwoordig is dubbel afdrukken veel makkelijker. En ze staan vaak al op de pc. gewoon op cdrommetje zetten kan je altijd bedenken wat je er allemaal mee gaat doen.
     
  6. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Je kunt toch ook de foto's waar ze samen op staan in een gezamelijk album doen? En de andere in hun eigen? Zo heeft mijn moeder dat gedaan!
     
  7. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
     
  8. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    bij ons thuis ging alles in 1 boek....familie foto album!

    mijn schoonmoeder heeft wel alles gescheiden en mee gegeven toen hij het huis uit ging...... gevolg dat ze zeurde en klaagde dat ze nooit even plaatjes kon kijken.... albums terug gegeven....en gezegd dat we ze willen hebben als ze er niet meer is.
    Dat is het heeeeeeeeeele grote nadeel.

    ik zou familie albums maken en bijzondere plaatjes dubbel afdrukken, niet alles ;)
     
  9. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja ik denk dat ik dat maar doe. Vanaf de geboorte hebben ze beiden al een eigen album en dat wil ik graag zo houden. Ik heb ook 4 albums meegekregen toen ik uit huis ging, wel zo leuk.
     

Deel Deze Pagina