Hoe in de wandelwagen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stevell, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stevell

Stevell Lid

11 aug 2008
    58
    0
    0
    Hallo,

Ik heb even een snelle vraag,
    mijn kleine schatje is vandaag precies 5 maanden oud.. en ik wil dadelijk lekker met hem gan wandelen..

Nu is het alleen zo dat hij niet meer in de reiswieg past.. de maxicosi wil ik liever niet gebruiken, dus heb de wandelwagen-inzet er in gezet..
    Ik heb de wandelwagen helemaal plat gezet, omdat meneertje niet zelfstandig kan zitten..
    ik weet alleen even niet zo goed hoe ik het nu het beste aan kan pakken,
    moet ik de voetenzak er in laten zitten met dit mooie weer, of kan ik hem er beter af halen?????

Wie o wie geeft mij raad

bedankt alvast xx

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Beter de voetenzak eraf. DAt ding is veel te warm. Je kunt een los dekentje gebruiken als je het nodig vindt. Verder zou ik wel het gordeltje gebruiken ook al ligt hij plat. Het is toch meer open zo en je wilt niet dat hij eruit rolt als je van de stoep af rijdt.
    En goed op de zon letten! Hij kijkt nu waarschijnlijk de andere kant op dus jij kan niet meer rechtstreeks de kinderwagen in kijken, en het zou zielig zijn als hij tegen de zon in zit te kijken de hele tijd.
    Veel plezier buiten!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.352
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als het niet te warm is, zou ik hem er in laten zitten, omdat het toch ook wel wat steun geeft. Maar afgelopen weekend was de voetenzak hier (ook helemaal opengeritst) echt te warm. Nu zit ze dus zonder de voetenzak. Mijn dochter is al een stuk ouder, maar zonder voetenzak is het wel heel groot voor haar. Maar oke, het is niet anders.

Deel Deze Pagina