Binnenkort worden vrienden van ons geregistreerde partners. Het leek ons leuk om een soort partner / huwelijks mand voor ze te maken, met leuke en grappige dingen erin. Maar wat doen we erin?? Ik denk al aan champagne, sexspeeltje, hartjessnoepjes,....??? Wie heeft er tips???
komt er een feestje? dan is paracetamol ook wel praktisch . Wij hadden zelf voor onze gasten op onze bruiloft kleine tasjes gemaakt en daar zaten dus ook ' morning -after pills' in. En verder dus dingetjes om de dag (als daggast) zelf door te komen.
heb er vorige week een gemaakt wat ik had gedaan.. 2 champagne glazen met een fles bubbels... 2 kaarsen met gasaansteker, een chocolade fondue (was toen bij de xenos maar 5 euro ofzo) en een pakje fondue chocolade... Ijslepels in vorm van hartjes... en een nep roos voor het eindresultaat... ALles was van xenos was inclusief de mand rond de 25 euro kwijt... Ik vond het redelijk goedkoop :S Maar weet niet of ze het nu nog hebben bij de xenos...
waar krijg je die dat is wat voor ons wij douchen alijd samen en soms heeft de andere het even koud haha
Ook wel eens gemaakt met de volgende spullen erin: - champagne - massageolie - chocoladehartjes - geurkaarsjes - gelukskoekjes - badschuim - een kaart met een wens/gedicht Wij hebben ook wel eens een slaapkamer omgetoverd tot romantische kamer. Was ook leuk, zij hadden namelijk geen bruiddsuite en waren hier erg blij mee! Maar dan moet je wel even een sleutel zien te bemachtigen.
Dat hebben mijn beste vriendin en schoonbroer voor ons gedaan toen we afgelopen vrijdag getrouwd waren was echt super leuk en een gafe verrassing. Zoiets zegt soms meer dan cadeautjes ed