wassen hoes maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kleintjevoorons, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik heb de bekleding er af gekregen..... Zit nu in de wasmachine op het wol/handwas programma. Maar mag ik ook centrifugeren???? Of juist op een laag toeren tal?

Help mij!!!!

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben dat de keren dat we de hoes gewassen hebben gedaan op een laag toerental, geloof 700 ofzo (middelste van waar we uit kunnen kiezen in ieder geval).

Daarna doen wij ze in de droger en dan steeds even voelen en als ze nog net klammig zijn weer om de autostoel(tjes).

3. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heb inderdaad net op 700 toeren gedaan. En hij is er prima uit gekomen. Heb helaas geen droger dus moet hij wel aan de lucht drogen. Maar daar heeft het nog 13 weken de tijd voor :p:p

Iig bedankt voor je antwoord!

4. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Ik heb de bekleding ook eens gewassen, op laag toerental gecentrifugeerd en niet in droger gedaan, maar op droogrekje gelegd en in badkamer gezet. Nachtje erover heen en droog was hij.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het beste is om de bekleding er nat weer terug omheen te doen. Het kan namelijk gebeuren dat wanneer de stof droog is je hem niet goed meer om de stoel heen krijgt.

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Had hem er inderdaad nat weer om gedaan. Dan vormt hij ook mooi tijdens het drogen. Nu ziet hij er weer als nieuw uit!

Bedankt voor jullie antwoorden!

Deel Deze Pagina