Hoi Meiden, Vast iemand van jullie die me kan helpen.. Ik werk als Verzorgende IG in een verpleeghuis, ik wil ontslag nemen want ik heb het vreselijk gehad met mijn collega's, en de manager, ik vind er eigenlijk niets meer leuk.. Ik heb een opzegtermijn van 1 maand. Stel dat ik bijv. 7 mei mijn ontslag indien, ga ik dan 7 juni uit dienst? Of gaat dat dan 1 juni en kan ik pas 1 juli uit dienst? Hopelijk weet iemand van jullie het..
als je 7 mei je ontslag indiend, dan gaat t pas in per 1 juni dus per 1 juli uit dienst! gaat zover ik weet altijd per eerste van de maand...
kan me goed voorstellen!!! tja als je t echt niet meer trekt kun je je altijd nog ziekmelden.... sterkte!!
Hoeveel vrije dagen heb je nog? Eerder afscheid nemen kan wellicht wel in overleg. Als je niet gemotiveerd meer bent, zullen ze eventueel wel een regeling met je willen treffen. Anders zijn ze toch angstig dat je je inderdaad ziekmeldt. Succes.
Niet veel denk ik. 11 uur van vorig jaar. Recht van dit jaar is 150 uur. Ik werk er vanaf februari, das 12.5u per maand wat je opbouwd denk ik? 51uur in februari, maart, april en mei dus. Als ik het zo goed bereken dan dus.. 62 uur?
Ik zou gewoon met ze gaan praten. je kunt - mits in de voorwaarden vermeld - ook een x-aantal dagen onbetaald verlof opnemen.
Daar gaat die muts nooit mee akkoord vrees ik. Ik ben nr 5 al die op korte tijd weggaat sinds zij aan het "stuur" zit.