Ik heb een week vakantie nu. Manlief zit op de kazerne...die komt vrijdag pas weer thuis. Ik moest vrijwillig verplicht vakantie nemen van mijn baas. Wel op zijn kosten hoor. Werk in een kleine praktijk met 1 tandarts. Dus.... Nu zit ik thuis met lizzy. Wat nu??? Zometeen ff wandelen met haar, is heerlijk weer! Vanavond eten we bij mijn moeder. Wat kan ik allemaal doen deze week? Samen met een beebje??...
ga lekker wandelen, fietsen, de stad in, bij een vriendin langs, etc... (ik zou het verder ook niet weten... zelf studeerde ik nog heel veel toen de oudste pas 9 maanden was... we waren dus heel veel bij mijn moeder (of mijn moeder was bij ons))
Ik ben jaloers!!! Ik zit al 16 weken thuis, in afwachting van mijn beeb en kan niet bewegen... Ruilen ?? Wat je allemaal kan doen, nou vandaag is al lekker geregeld. Lekker een keer extra gaan slapen met je kleine meid mee?? Wandeling maken inderdaad, je hebt best een mooie week vrij!! Kinderboerderij of dierentuin bezoeken. Extra klusjes thuis, in de tuin rommelen. Op bezoek bij vrienden, vrienden uitnodigen...
Ja heerlijk zwemmen, wandelen, (misschien al fietsen) bij vrienden op de thee! Geniet lekker samen, word heerlijk weer
Heb net een bericht gestuurd naar een vriendin die woemidd altijd vrij is. Ze heeft ook een beeb, misschien met zijn 4 ieys leuks doen.
Verplicht vrijwillig een week vrij op kosten vd baas... Ik ben jaloers! Geniet maar van t mooie weer!!! Inderdaad zwemmen is leuk!